ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Ενας βαθμός μπόνους για τον ταχύτερο γύρο στη Formula 1

Αν ίσχυε αυτό και παλαιότερα, θα είχε γίνει ο Μάσα παγκόσμιος πρωταθλητής!

24sports team

info@24sports.com.cy

Την ύστατη στιγμή προχώρησε η Formula 1 σε μία σημαντική αλλαγή κανονισμών. Σύμφωνα με αυτήν, θα προβλέπεται από εδώ και εμπρός ένας βαθμός έξτρα μπόνους για τον οδηγό, που θα σημειώνει στα Γκραν Πρι τον ταχύτερο γύρο.

Η απόφαση ελήφθη από το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA και αναμένεται να εγκριθεί από την επιτροπή της F1 της FIA σε μία τυπική ηλεκτρονική ψηφοφορία. Με αυτό το μπόνους θέλουν να πετύχουν τα αφεντικά της Formula 1 μεγαλύτερη δράση στους αγώνες και να ξεφύγουν από τη λογική της συντήρησης των ελαστικών και των αυτοκινήτων συνολικότερα. Ιδιαίτερα προς το τέλος του αγώνα, όπου τα ρεζερβουάρ των μονοθεσίων αδειάζουν, θα δούμε πιθανότατα πολλούς πιλότους να γκαζώνουν, για να πάρουν έναν πολύτιμο βαθμό.

Πάντως, η σύγκριση των χρόνων θα γίνεται μόνον μεταξύ των δέκα πρώτων οδηγών του αγώνα, ώστε να μην μπαίνουν όσοι πιλότοι έχουν μείνει πολύ πίσω στην ιδέα, να κάνουν προς το τέλος ένα πρόσθετο πιτ στοπ, για να «φορέσουν» φρέσκα ελαστικά και να κατεβάσουν τον χρόνο τους. Η συγκεκριμένη ιδέα είχε βρει μεγάλη ανταπόκριση σε δημοσκόπηση μεταξύ των φίλων της Formula 1, ενώ αντίθετα απορρίφθηκε η πρόταση να δίνονται επιπρόσθετοι βαθμοί ως μπόνους στους κατόχους των Pole Positions.

Ο ένας βαθμός για τον ταχύτερο γύρο ακούγεται ίσως λίγος, στην πράξη όμως πρόκειται για ένα μεγάλο πλεονέκτημα, ιδιαίτερα αν κρίνεται ένα πρωτάθλημα στο νήμα. Αν ίσχυε και στο παρελθόν αυτός ο κανονισμός, τότε θα είχαμε πολλές ανατροπές σε προηγούμενα παγκόσμια πρωταθλήματα. Ετσι θα είχε ανακηρυχθεί το 2008 παγκόσμιος πρωταθλητής ο Φελίπε Μάσα αντί του Λιούις Χάμιλτον, το 1976 ο Νίκι Λάουντα αντί του Τζέιμς Χαντ, το 1979 ο Ζιλ Βιλνέβ αντί του Τζόντι Σέκτερ, το 1986 ο Νάιτζελ Μάνσελ αντί του Αλέν Προστ και το 1988 ο Αλέν Προστ αντί του Άιρτον Σένα.

Το μπόνους του ενός βαθμού για τον ταχύτερο γύρο ίσχυε από το 1950 έως το 1959 στη Formula 1, μάλιστα έκρινε το 1958 το πρωτάθλημα υπέρ του Μάικ Χόουθορν και κατά του Στίρλινγκ Μος.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση