Εως το Γκραν Πρι του Βελγίου θα έχει δοθεί απάντηση στο ερώτημα, αν θα παραμείνει ή όχι και την επόμενη σεζόν ο Μπότας στη Mercedes. Το 2017 είχε μεταγραφεί ο Φιλανδός –με μάνατζερ τότε τον Τότο Βολφ- στα Ασημί Βέλη ως μία λύση ανάγκης μετά την αιφνίδια αποχώρηση του Νίκο Ρόσμπεργκ, που είχε βρει εντελώς απροετοίμαστη τη γερμανική ομάδα.
Από τότε, ο Χάμιλτον είχε εύκολο παιχνίδι με τον teammate του και κατέκτησε και τις δύο χρονιές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari. Το μόνο που κατάφερε ο Μπότας όλο αυτό το διάστημα ήταν πέντε νίκες και μερικές καλές εμφανίσεις, ωστόσο αντιμετώπισε συχνά σκληρή κριτική για τη συνολική αγωνιστική εικόνα του.
Το μεγάλο ερώτημα είναι βεβαίως, αν θα επιζήσει ο Μπότας για άλλον ένα χρόνο στη Mercedes. Σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας, Τότο Βολφ, «υπάρχουν ως επιλογή μόνον ο Μπότας ή ο σημερινός μας δοκιμαστής πιλότος, Οκόν. Έως το Σπα θα πρέπει να έχουμε μία απόφαση, γιατί αλλιώς θα παραμένουν μπλοκαρισμένοι μερικοί οδηγοί». Και ποια θα είναι η τελική απόφαση; Ο Βολφ αποκάλυψε, ότι «σίγουρα θα ερωτηθεί ο Λιούις σχετικά με αυτό το λεπτό θέμα. Πρέπει βλέπετε να είναι ευτυχισμένος με εμάς». Με άλλα λόγια, ο Χάμιλτον μπορεί να γίνει ο σωτήρας ή ο δήμιος του Μπότας, ο οποίος υπήρξε τα τελευταία δύο χρόνια πιστός νεροκουβαλητής του Βρετανού και δεν δημιούργησε ποτέ προβλήματα.
Στα παρασκήνια παίζει δυνατά το σενάριο της παραμονής του Βάλτερι Μπότας και το 2020 στη Mercedes, προκειμένου να γίνει «αναίμακτα» η αντικατάστασή του το 2021 από τον Φερστάπεν και να μη θυσιαστεί μετά από μόλις μία σεζόν ο Οκόν. Σε αυτή την περίπτωση θα ζήσουμε ωραίες στιγμές στη Mercedes με το δίδυμο Χάμιλτον – Φερστάπεν!
Πηγή: gazzetta.gr