

Χρύσανθος
Τεράστια είναι η επιλογή που έχει ο Κύπριος τηλεθεατής τώρα που έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν όλες οι πρεμιέρες των νέων σειρών, των νέων τηλεπαιχνιδιών και των ριάλιτι. Όλα τα κανάλια έχουν να προσφέρουν νέο υλικό με κάποιες, λίγες, παραγωγές να έχουν καλό επίπεδο ποιότητας, κάποιες άλλες να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία και αρκετές άλλες να βρίσκονται σε χαμηλό επίπεδο.
Επιλογές πάντως υπάρχουν…
Ωστόσο οι παραγωγές που φαίνεται να μονοπωλούν το ενδιαφέρον στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αλλά και στα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης είναι τα ριάλιτι. Ιδιαίτερα το TheBachelor και το Big Brother και πιο πρόσφατα το GNTM.
Για το The Bachelor το ξαναγράψαμε ότι η εικόνα που δίνει για την γυναίκα προκαλεί και αντιδράσεις και θυμό. Ιδιαίτερα τώρα που άρχισαν και τα μαλλιοτραβήγματα… Έχει πάντως ενδιαφέρον να δούμε μέχρι που θα πάει ο πάτος.
Όπως έμαθα οι διαγωνιζόμενες αμείβονται με ποσό από 200 μέχρι 500 ευρώ την εβδομάδα. Δηλαδή κάποιες ίσως ακουμπάνε ένα διχίλιαρο τον μήνα για να αυτοεξευτελίζονται… Το πιο σημαντικό όμως είναι η πληροφορία που μαθεύτηκε ότι η επιλογή των κοριτσιών του ριάλιτι έγινε με βάση τους followers που έχουν στα socialmedia. Διαβασμένη την βρίσκω την παραγωγή…
Τα παρατράγουδα του Big Brother με τις αναφορές περί βιασμού και το ροζ βίντεο παίκτριας που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, επίσης τα γράψαμε. Λίγο να παρακολουθήσει κανείς το ριάλιτι αντιλαμβάνεται γιατί οι τηλεκριτικοί το κατατάσσουν στην λεγόμενη Trash tv. Το νέο είναι πως το θέμα του εν λόγω ριάλιτι οδηγείται στην Βουλή των Ελλήνων για ψήφιση νομοθεσίας που θα καθορίζει τα όρια ανάλογων παραγωγών…
Σε ό,τι αφορά το νέο γύρο του GNTM στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης γίνεται μεγάλος λόγος για τα πρότυπα που επιλέγουν να προωθούν οι κριτές, τα σχόλια που κάνουν αλλά και τον… χαρωπό τρόπο που τα κάνουν. Άνδρες και γυναίκες. Όχι ότι έχει κανένας πρόβλημα με την… χαρά. Εκείνο που φαίνεται να ενοχλεί είναι η προσποίηση κάποιων κριτών που τους κάνει να φαίνονται… μες στην τρελή χαρά.
Εν ολίγοις άλλο πράγμα είναι η μόδα, άλλο τα όνειρα νεαρών παιδιών που θέλουν να βγουν στην τηλεόραση και στις πασαρέλες και άλλος ο στόχος των παρουσιαστών που θέλουν να «πουλήσουν» την εκπομπή που παρουσιάζουν και επιλέγουν ό,τι παράξενο μπορεί να ανεβάσει την τηλεθέαση…