ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

«Τα πεζοδρόμια δεν είναι χώροι στάθμευσης»

Τι αναφέρει ο Δήμος Λευκωσίας για το θανατηφόρο στο Καϊμακλί

Με επίσημη ανακοίνωσή του ο Δήμος Λευκωσίας εκφράζει τα συλλυπητήρια του προς την οικογένεια του 69χρονου εκλιπόντος, ο οποίος το πρωί του Σαββάτου (14/9) στο Καϊμακλί παρασύρθηκε από όχημα στην προσπάθεια του να κινηθεί με το ηλεκτρικό του τροχοκάθισμα σε Λεωφόρο της περιοχής με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Ο Δήμος Λευκωσίας κάνει λόγο για τις συνθήκες που επικρατούν στα πεζοδρόμια μία από τις οποίες φαίνεται να ήταν και ο κύριος λόγος πρόκλησης του θανατηφόρου δυστυχήματος.

Ακολουθεί αυτούσια η ανακοίνωση:

«Εκφράζουμε τη θλίψη μας για το δυστύχημα που σημειώθηκε το Σάββατο στο Καϊμακλί, το οποίο είχε ως τραγικό αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο συμπολίτης μας Μιχάλης Σεβαστίδης, ο οποίος κινούνταν με τροχοκάθισμα. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος και ιδιαίτερα στη θυγατέρα του και συνάδελφό μας Σοφία.


«Σκοτώθηκε ο Μίσιος μας» (Pics)


Ταυτόχρονα εκφράζουμε τον προβληματισμό μας για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το δυστύχημα. Όπως επανειλημμένα έχουμε τονίσει, τα πεζοδρόμια δεν είναι χώροι στάθμευσης οχημάτων. Οι ράμπες στις συμβολές των οδών δεν κατασκευάστηκαν για να διευκολύνουν τα αυτοκίνητα να ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια, αλλά για τα άτομα με κινητικές ή άλλες δυσκολίες».

Ο Δήμος Λευκωσίας καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για την κατασκευή πεζοδρομίων σε πολλές γειτονιές της πόλης, για ασφαλή και απρόσκοπτη διακίνηση πεζών και ΑμεΑ και για τη μονοδρόμηση οδών με στόχο τη δημιουργία χώρων στάθμευσης.

Για να αποτρέψει την παράνομη στάθμευση επί των πεζοδρομίων έχει τοποθετήσει σε πολλές περιοχές μικρούς πασσάλους, ενέργεια για την οποία συχνά δέχεται επικρίσεις από αριθμό δημοτών.


ΤΑΕ Λευκωσίας: Ήθελε να εξαφανίσει τεκμήρια;


Δεν είναι λύση ούτε είναι εφικτό να δημιουργηθεί μια τόσο μεγάλη υπηρεσία τροχονομίας η οποία να εποπτεύει κάθε γειτονιά της πόλης, κάθε στιγμή. Παρόλα αυτά καταβάλλουμε από το 2017 προσπάθειες για μικρή ενίσχυση της υπηρεσίας, οι οποίες καθυστερούν λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Η λύση είναι ασφαλώς η δημιουργία οδικής συνείδησης και ο σεβασμός των συνανθρώπων μας που επιθυμούν ή είναι αναγκασμένοι να διακινούνται στα πεζοδρόμια. Ως Δήμος Λευκωσίας θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες για ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού, αλλά μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα θα επιμείνουμε στην εφαρμογή αποτρεπτικών μέτρων.

Θα συνεχίσουμε επίσης τις προσπάθειες για υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Σχεδίου Κινητικότητας Λευκωσίας. Τα έργα κατασκευής δρόμων και πεζοδρομίων στις γειτονιές (Άρθρο 17) και τα αναπτυξιακά έργα που έχουν εκτελεστεί ή εκτελούνται στο κέντρο της πόλης (εμπορικό τρίγωνο, Καλλιπόλεως, Κυριάκου Μάτση, ποδηλατοδρόμοι, δίκτυο μικρών λεωφορείων, υπόγειος χώρος στάθμευσης Ομήρου, ανάπλαση χώρου παλαιού ΓΣΠ κ.α.), είναι έργα ανθρωποκεντρικά με βασική στόχευση τη δημιουργία πεζοδρομίων για αυξημένη και ασφαλή πρόσβαση και την αλλαγή νοοτροπίας προς έναν σύγχρονο τρόπο μετακίνησης.

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση