ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 news

#MediaBlog: Η σειρά που πάει για κλείσιμο και το Omega που ανεβαίνει

Σύμφωνα με πληροφορίες μου, τουλάχιστον τέσσερις, πολύ γνωστοί ηθοποιοί, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Σας έγραψα πολλές φορές για μια σειρά που τη βγάζει δεν τη βγάζει...

Τα γεγονότα μας επιβεβαιώνουν αφού οι ηθοποιοί αλλά και άλλοι που έμειναν απλήρωτοι υπέβαλαν μαζικά παραίτηση και τώρα η εταιρεία παραγωγής και το Sigma που την προβάλλει τρέχουν και δεν φτάνουν.

Πρόκειται για την πολυδιαφημιζόμενη σειρά του Sigma «Άλλα λόγια θκειε παπά», της οποίας το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε πανηγυρικά στον κινηματογράφο Κ-Cineplex αλλά σύντομα χαρακτηρίστηκε ως κακέκτυπο της «Αίγια Φούξια».

Η σειρά άρχισε να προβάλλεται με τέσσερα επεισόδια την εβδομάδα, τα οποία έγιναν 3 για να καταλήξουν στα δύο την εβδομάδα.
Η θέση του Sigma είναι πως η καθυστέρηση στις πληρωμές των συντελεστών οφείλεται στην εταιρεία παραγωγής και πως αυτή είναι που έχει κάνει τις συμφωνίες με τους ηθοποιούς και όχι ο σταθμός.

Υπάρχει ωστόσο η παραδοχή ότι η σειρά δεν τα πάει καθόλου καλά σε τηλεθέαση γι' αυτό και μειώθηκε ο αριθμός των επεισοδίων που προβάλλονται ανά εβδομάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες μου, τουλάχιστον τέσσερις, πολύ γνωστοί ηθοποιοί, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους αφού εξαντλήθηκαν όλα τα περιθώρια που έδωσαν στην εταιρεία παραγωγής για να τους καταβάλει τους μισθούς τους.

Από πηγή μου στο Sigma μαθαίνω πως στο σταθμό επικρατεί προβληματισμός και για τα ποσοστά που καταγράφει η άλλοτε «ναυαρχίδα» του σταθμού «Γαλάτεια» αλλά και για τα χαμηλά ποσοστά του δελτίου ειδήσεων και όχι μόνο.

Τα χέρια τους τρίβουν στο Omega αφού τα νέα από το μέτωπο της τηλεθέασης είναι πολύ καλά για τον σταθμό ο οποίος άρχισε από την τελευταία θέση και κάποιες στιγμές άγγιξε ακόμα και την πρωτιά. Τα σόου «GNTM» και «Χ-Factor» που προβάλλει ο σταθμός στη νέα περίοδο προγραμμάτων έχουν ανεβάσει ικανοποιητικά τα ποσοστά τηλεθέασης και φαίνεται να έχουν «σπρώξει» και άλλες εκπομπές του σταθμού. Όπως ακούω, οι αρμόδιοι του Omega ελπίζουν ότι o σταθμός θα τα πάει ακόμα καλύτερα όταν ενταχθεί στο πρόγραμμά του και το νέο «Master Chef» το οποίο... ψήνεται.
Την περασμένη Τετάρτη 23 Οκτωβρίου το δελτίο ειδήσεων του Omega σημείωσε σημαντική άνοδο αφού κατέλαβε τη δεύτερη θέση μετά το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα εργοδότες και εργοδοτούμενους.

Η τηλεθέαση των δελτίων ειδήσεων την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου διαμορφώθηκε ως ακολούθως, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen:

ANT1 17,6%, Omega 17%, ΡΙΚ1 14%, Sigma 13% και Alpha Κύπρου 12,5%.

Τι λέει η τηλεθέαση;

Ας δούμε όμως τι κατέγραψαν τα μηχανάκια της Nielsen για τη χθεσινή μέρα τόσο στη γενική τηλεθέαση όσο και στο δυναμικό κοινό όπου πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1, δεύτερος ο Alpha.

Στη γενική τηλεθέαση πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1 (15,8%), δεύτερος ο Alpha (13,1%), τρίτος το ΡΙΚ1 (12,6%), τέταρτος το Omega (11,8%) και πέμπτος το Sigma (10,3%). Ακολουθούν: ΕΡΤ World (1,1%), ΡΙΚ2 (0,9%) και Smile (0,6%).

Στο δυναμικό κοινό πρώτος σταθμός αναδείχθηκε επίσης ο ΑΝΤ1 με το θεαματικό 20,3%, δεύτερος ο Alpha (14%), τρίτος το Omega (10,9%), τέταρτος Sigma (8,5%) και πέμτο το ΡΙΚ1 (8,2%). Ακολουθούν: ΡΙΚ2 (0,7%), Smile (0,7%) και ΕΡΤ World (0,5%).

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Χρύσανθος

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X