ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Τα κορίτσια του «GNTM» σηκώνουν ψηλά τη σημαία της τηλεθέασης

Οι μοντέλες κατάφεραν να κερδίσουν όλες τις σειρές και στρογγυλοκάθισαν στην κορυφή της τηλεθέασης

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Το «GNTM» δεν βγάζει νοκ άουτ μόνο τα κορίτσια του αλλά και τον τηλεοπτικό ανταγωνισμό. Στην Ελλάδα τα πάει τόσο καλά που έχει κατατροπώσει ακόμα και αξιόλογες και ακριβές παραγωγές, όπως οι «Άγριες Μέλισσες». Χθες βράδυ στην ελληνική τηλεόραση ανταγωνίζονταν τα κορίτσια του «GNTM» (Star), οι «Άγριες Μέλισσες» (ΑΝΤ1), το «Έρωτας Μετά» (Alpha) και οι «8 Λέξεις» (ΣΚΑΪ). Ε, οι μοντέλες κατάφεραν να κερδίσουν όλες τις σειρές και στρογγυλοκάθισαν στην κορυφή της τηλεθέασης. Όχι για πρώτη φορά. Στο τέταρτο 22:00 - 22:14 μάλιστα σημείωσαν το τεράστιο 40% της τηλεθέασης επιβεβαιώνοντας πως είναι πολύ σκληρές για να πεθάνουν και πως δεν φοβουνται ούτε «Άγριες Μέλισσες», ούτε έρωτες, ούτε 8 ή άλλες Λέξεις.

Αυτά βλέπει και το Omega της Κύπρου που προβάλλει εδώ το ριάλιτι και τρίβει τα χέρια του. Οι αρμόδιοι του σταθμού αναμένουν πώς και πώς να πετύχουν ανάλογα ποσοστά και να κρατήσουν ψηλά τη σημαία της τηλεθέασης. Και είναι αλήθεια πως δεν τα πάνε και άσχημα μέχρι τώρα...

Την πεπατημένη ακολουθούν όλα σχεδόν τα τηλεοπτικά κανάλια στις ειδησεογραφικές τους εκπομπές, τις λεγόμενες εκπομπές λόγου και τις εκπομπές ενημέρωσης.

Χρησιμοποιούν τις «σίγουρες», παλιές καραβάνες τους με αποτέλεσμα να βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα, να ακούμε τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα και... ερωτήματα.

Δυστυχώς οι νέοι δημοσιογράφοι που εμφανίζονται στις ειδησεογραφικές εκπομπές της κυπριακής τηλεόρασης είναι πολύ λίγοι και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν υπάρχει ουσιαστική ανανέωση και νέες ιδέες.

Ακόμα και όταν χρησιμοποιούνται νέοι επιλέγονται κυρίως με κριτήριο την εμφάνισή τους και τον χαμηλό μισθό...

Ποιοι νέοι που σέβονται τον εαυτό τους και τη σωστή δημοσιογραφία θα επιδιώξουν να ενταχθούν στην αγορά εργασίας με αυτά τα δεδομένα;

Στα έντυπα, εφημερίδες και περιοδικά, η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη, για να μη μιλήσω και για τα ειδησεογραφικά sites...
Μπορεί το πρόβλημα να είναι παγκόσμιο με τη δημοσιογραφία, σήμερα που ο καθένας μπορεί να γίνει δημοσιογράφος. Στην Κύπρο με τις γνωστές συνθήκες και μια ανύπαρκτη Ένωση Συντακτών γίνεται ακόμα πιο έντονο.

Τι λέει η τηλεθέαση;

Πρώτος σταθμός στη γενική τηλεθέαση αλλά και στο δυναμικό κοινό ήταν χθες ο ΑΝΤ1 με δεύτερο το Οmega. O Alpha βρέθηκε στην τρίτη θέση, το ΡΙΚ1 στην τέταρτη και στην πέμπτη θέση το Sigma με ένα χαμηλό ποσοστό, κάτω από το 10%.

Αναλυτικά οι μετρήσεις της Nielsen στη γενική τηλεθέαση για τη χθεσινή μέρα: πρώτος ο ΑΝΤ1 (16,5%), δεύτερο το Οmega (13,4%), τρίτος ο Alpha (12,8%), τέταρτο το ΡΙΚ1 (12,6%) και πέμπτο το Sigma (9,3%). Ακολουθούν: ΕΡΤ World (1,4%), ΡΙΚ2 (1,3%) και Smile (0,6%).

Στο δυναμικό κοινό: πρώτος ο ΑΝΤ1 (20,8%), δεύτερο το Omega (15,9%), τρίτος ο Alpha (13,8%), τέταρτο το Sigma (7,8%) και πέμπτο το ΡΙΚ1 (5,6%). Ακολουθούν: ΕΡΤ (1,1%), ΡΙΚ2 (1%) και Smile (0,2%).

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Χρύσανθος

Στήλες: Τελευταία Ενημέρωση

X