ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

WRC: Οζιέ και Toyota «πέταξαν» στην κορυφή του ράλι Κροατίας

Ο τρίτος από τους 12 αγώνες του φετινού WRC εξελίχθηκε σε υπόθεση τριών οδηγών και δύο κατασκευαστών

Ο τρίτος από τους 12 αγώνες του φετινού WRC εξελίχθηκε σε υπόθεση τριών οδηγών και δύο κατασκευαστών, με θριαμβευτή την Toyota.

Η παρθενική εμφάνιση της Κροατίας στο WRC περιελάμβανε 20 πολύ όμορφες ασφάλτινες ειδικές, με μήκος 300 χιλιόμετρα και επιφάνεια που ποικίλλει από εξαιρετική έως μισό κατεστραμμένη. Κάποιες από αυτές πολύ γρήγορες και φαρδιές, κάποιες άλλες αργές και στενές, συνέθεσαν μαζί με τις διαφορές θερμοκρασίας και την υγρασία ένα σκηνικό που απαιτούσε ιδιαίτερη προσοχή και σε επίπεδο στρατηγικής – ιδιαίτερα επιλογής ελαστικών.

Την Παρασκευή και πρώτη μέρα του αγώνα η κορυφή ανήκε στη Hyundai και τον Τιερί Νεβίλ, που κατάφερε να έχει όμως ένα πολύ μικρό προβάδισμα από τους Σεμπαστιέν Οζιέ (+7,7 δλ.) και Έλφιν Έβανς (+8,0 δλ.), αμφότεροι με Toyota. Ήδη, οι τρεις πρώτοι οδηγοί είχαν χτίσει μια διαφορά μισού λεπτού από τον τέταρτο Οτ Τάνακ με Hyundai, ενώ τα Fiesta της M-Sport είχαν μείνει περισσότερο από ένα λεπτό πίσω. Η μέρα σημαδεύτηκε από την έξοδο και την πρόσκρουση σε δέντρο του νεότατου και πολλά υποσχόμενου οδηγού της Toyota, του Κάλε Ροβάνπερα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ίδιο ακριβώς σημείο με το συναθλητή του στην Toyota, o πολυπρωταθλητής Σεμπαστιέν Οζιέ έχασε το πίσω μέρος του Yaris, κατάφερε όμως να το «σώσει» και να συνεχίσει αλώβητος.

Την επόμενη ημέρα και μεγαλύτερη σε μήκος ειδικών διαδρομών, η κατάταξη διαφοροποιήθηκε στην κορυφή με τους δύο οδηγούς της Toyota να αφήνουν στην τρίτη θέση το Βέλγο της Hyundai, πάλι όμως με σχετικά μικρή διαφορά, 10,4 δευτερολέπτων για τον πρώτο Οζιέ και 6,9 για το δεύτερο Έβανς. Ο Νεβίλ αντιμετώπισε πρόβλημα κυρίως με τα ελαστικά του στον πίσω άξονα, ενώ και μια αρρυθμία στη λειτουργία του κινητήρα ροκάνισε το χρόνο του.

Την Κυριακή ο Οζιέ είχε ένα ατύχημα, ευτυχώς χωρίς άσχημα αποτελέσματα, με άλλο αυτοκίνητο στο Ζάγκρεμπ, οδηγώντας στην απλή διαδρομή για την πρώτη ειδική. Συνέχισε όμως κανονικά κάνοντας μάλιστα και τον τρίτο χρόνο.

Ο Νεβίλ έκανε την επίθεσή του, σημειώνοντας στις 4 ειδικές διαδρομές που απέμεναν δύο δεύτερους, έναν πρώτο κι έναν τρίτο χρόνο. Ωστόσο αυτή η προσπάθεια δεν ήταν δυνατή να καλύψει το χαμένο χρόνο του Σαββάτου. Σε επίπεδο χρόνων, το φινάλε ήταν πραγματικά δραματικό, καθώς ο νικητής Οζιέ με το Toyota Yaris είχε μόλις 0,6 δλ. διαφορά από τον Έλφιν Έβανς, ενώ και ο τρίτος τελικά Νεβίλ βρέθηκε μόλις 8,1 δλ. πίσω. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε την τελική κατάταξη των 10 πρώτων πληρωμάτων.

Σε επίπεδο πρωταθλήματος, μετά και το ράλι Κροατίας, ο Σεμπαστιέν Οζιέ αρχίζει να βλέπει τον όγδοο τίτλο του στο βάθος του τούνελ, καθώς βρίσκεται στην πρώτη θέση με 61 βαθμούς. Ο Νεβίλ με το Hyundai i20 ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 53 βαθμούς και πολύ κοντά βρίσκεται πλέον ο Έβανς με 51 βαθμούς. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία των 10 πρώτων οδηγών στο πρωτάθλημα.

Στους κατασκευαστές η Toyota (138 βαθμοί) αυξάνει την απόστασή της από την Hyundai (111 βαθμοί), τη στιγμή που η M-Sport με την υποστήριξη της Ford έχει μείνει εκτός ουσιαστικού ανταγωνισμού, με 42 μόλις βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στο φετινό WRC είναι αυτός της Πορτογαλίας, από 20-23 Μαΐου. Φυσικά δεν ξεχνάμε το ράλι Ακρόπολις, που για πρώτη φορά μετά το 2013 επανήλθε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τα κορυφαία πληρώματα του WRC από κοντά, 9-12 Σεπτεμβρίου, σε υπέροχες ειδικές διαδρομές σε Κορινθία και Φθιώτιδα.

Πηγή: gazetta.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X