ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Toyota Mega Cruiser: Η ιαπωνική απάντηση στο Hummer! (vid)

Δείτε το βίντεο

Το 2020 φέρνει το 25ο κεράκι στην τούρτα του Toyota Mega Cruiser, του μοντέλου που λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξη και κάνει το Land Cruiser, να μοιάζει με... Jimny! Όπως συμβαίνει συνήθως με τέτοιου είδους οχήματα, κατασκευάστηκε αρχικά για στρατιωτικούς σκοπούς. Οι αριθμοί δείχνουν ότι το Mega Cruiser, είναι από τα σπανιότερα μοντέλα παραγωγής στον κόσμο. Μόλις 151 κατασκευάστηκαν για πολιτική χρήση και από αυτά, τα 12 ήταν με το τιμόνι στα αριστερά. Όλα τα υπόλοιπα, ήταν δεξιοτίμονα. Οι φωτογραφίες προφανώς και δεν μπορούν να αποδώσουν τις διαστάσεις του θηρίου.

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, αναφέρουμε ότι το ιαπωνικό κτήνος έχει μήκος μεγαλύτερο κατά 40 ολόκληρα εκατοστά από το Hummer H1 και 18 πόντους ψηλότερο! 5.090 χιλιοστά μήκους, 2.169 χιλιοστά πλάτους και 2.075 χιλιοστά ύψους, είναι το σύνολο, με το μεταξόνιο να φτάνει στα 3.396 χιλιοστά και το βάρος να ξεπερνά τα 2.900 κιλά! Στο εσωτερικό πάντως τα πράγματα, είναι λίγο πιο στριμωγμένα από ότι θα περίμενε κανείς. Τα μηχανικά μέρη της μετάδοσης έχουν μπει μέσα στην καμπίνα ώστε να εξασφαλίσουν μέγιστη απόσταση από το έδαφος και ανθεκτικότητα στα κτυπήματα.

Η κίνηση έρχεται από έναν τουρμποντίζελ κινητήρα, με κυβισμό στα 4.1 λίτρα αλλά μόλις τέσσερις κυλίνδρους! Κάθε κύλινδρος δηλαδή, είχε χωρητικότητα μεγαλύτερη των 1.000 κ.εκ., κάτι που δεν συναντάται συχνά. Η απόδοση ήταν μόλις 152 ίπποι και 382 Nm ροπής, με την έμφαση προφανώς, να έχει δοθεί στην αξιοπιστία και όχι στις επιδόσεις. Το σασμάν είναι ένα αυτόματο τεσσάρι, που φυσικά συνδέεται με τους τέσσερις τροχούς. Όπως σωστά θα μαντέψατε από την εμφάνισή του, το Toyota Mega Cruiser έχει φτιαχτεί για να περνά με επιτυχία ακόμη και το πιο δύσκολο πέρασμα εκτός δρόμου.

Έχει τεχνολογία που ανασηκώνει τους άξονες (μαζί με το κέλυφος του διαφορικού κλπ) για να αυξήσει την απόσταση των ευάλωτων μερών από το έδαφος, σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, τρία μπλοκέ διαφορικά και πίσω τροχούς που γυρνάνε σε αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία στα στενά εκτός δρόμου περάσματα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι ένα από τα πιο σπάνια Toyota στον πλανήτη. Αυτή τη στιγμή, πωλείται ένα από τα δώδεκα που έχουν το τιμόνι στα αριστερά, με τον πωλητή να βρίσκεται στο Καζακστάν. Το ποσό που ζητά ώστε να αποχωριστεί το κτηνώδες 4x4 μοντέλο, είναι 109.900 δολάρια!

gazzetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X