ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το το νέο Mitsubishi Eclipse Cross (pics)

Το Eclipse επανέρχεται στην γκάμα της Mitsubishi

24sports team

info@24sports.com.cy

Το Eclipse επανέρχεται στην γκάμα της Mitsubishi αυτή τη φορά ως crossover και είναι ο προπομπός της επόμενης γενιάς αυτοκινήτων της αλλά και το αυτοκίνητο που την επαναφέρει ως αυθεντική εταιρεία κατασκευής SUV`s.

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς στα crossover και έχοντας ήδη έντονη παρουσία ως εταιρεία σε αυτή πριν καν γίνει το μεγάλο «μπαμ» στην κατηγορία, η Mitsubishi επανέρχεται με ένα μοντέλο που τοποθετείται ανάμεσα στα ASX και Outlander. Παράλληλα επιλέγει να θυσιάσει το όνομα Eclipse που παραδοσιακά αναφερόταν στο κουπέ/κάμπριο σπορ μοντέλο της που σταμάτησε το 2011, και με την προσθήκη Cross δίπλα του, να μας συστήσει το νέο της Crossover το οποίο αναλαμβάνει την επιστροφή της Mitsubishi στην κατασκευή ικανών SUV μοντέλων και επιπρόσθετα αποτελεί το πρώτο μοντέλο μιας νέα γενιάς που ξεκινά για εκείνη. Σχεδιαστικά και ιδεολογικά. Η «γνωριμία» μας έγινε στην όμορφη Βαρκελώνη…

H Mitsubishi επιστρατεύει για το νέο της crossover αιχμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση με το μοντέλο αυτό να αποτελεί το πρώτο δείγμα για το σχεδιαστικό μέλλον της εταιρείας. Το μήκους 4.405 χλστ. αμάξωμα του Eclipse Cross παρέμεινε πιστό στις γραμμές των πρωτότυπων XR-PHEV , που παρουσιάστηκαν το 2013 και το 2015 και εκφράζει μια κουπέ λογική σχεδίασης. Στην εμφάνισή του, κυριαρχούν στοιχεία χαρακτηριστικά για την μελλοντική ταυτότητα της εταιρείας, όπως η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και οι ιδιαίτεροι σχεδιαστικά προβολείς στον προφυλακτήρα, με το Eclipse Cross να έχει τον δικό του αν μη τι άλλο ξεχωριστό χαρακτήρα. Αυτός ορίζεται από την σχεδίαση των πλαϊνών τμημάτων του με κύριο γνώρισμα εκεί τις έντονες ακμές αλλά και τα μικρά αναλογικά με τον συνολικό του όγκο, παράθυρα, ενώ ιδιαίτερη είναι και η σχεδίαση στο πίσω μέρος με την αεροτομή να «κόβει» στα δύο το παρμπρίζ για λόγους ορατότητας, αλλά και τα όμορφα μπούμερανγκ κάθετα φωτιστικά σώματα.

Το Mitsubishi Eclipse Cross είναι ιδιαίτερα όμορφο στο εσωτερικό του με τον διάκοσμο να είναι σύγχρονος με high tech στοιχεία και «έξυπνες» λεπτομέρειες. Το μεγάλο ταμπλό δημιουργεί αρχικά την αίσθηση της ευρυχωρίας της καμπίνας που επαληθεύεται εν συνεχεία από τους χώρους του, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι καλή με μαλακό υλικό να «ντύνει» το μεγαλύτερο μέρος του. Η 7 ιντσών οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment SDA (Smartphone Display Audio), ο σύγχρονος και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων και το HUD, είναι στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις όπως και το touch pad controller για τον χειρισμό του infotainment, όμως οι αρκετοί διακόπτες σε διάφορα τμήματα του ταμπλό επηρεάζουν αρνητικά την εργονομία. Εκτός των μεγάλων εξωτερικών του διαστάσεων, το Eclipse Cross εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο και το μακρύ του μεταξόνιο (2.670 χλστ.), προσφέροντας άφθονο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ το πίσω διαιρούμενο (60:40) κάθισμα ρυθμίζεται ως προς τον διαμήκη άξονα και επιτρέπει την ρύθμιση της πλάτης του. Σε κάθε περίπτωση οι χώροι είναι υπεραρκετοί για επιβάτες και αποσκευές, με όγκο χώρου αποσκευών από 341 έως 448 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Mitsubishi Eclipse απαρτίζεται από μόλις έναν κινητήρα πετρελαίου και έναν βενζίνης, ωστόσο και οι δύο διακρίνονται για το σύγχρονο τεχνολογικό τους υπόβαθρο. Αρχικά ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής, ο οποίος στην πράξη προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.425 κιλών και διακρίνεται για την ελαστικότητά του αλλά και την γραμμική του απόδοση. Αυτός συνδυάζεται τόσο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο CVT στις δικίνητες εκδόσεις του, ενώ στην 4κίνητη έκδοσή του διατίθεται με το CVT το οποίο διαθέτει και sport λειτουργία με περιορισμό της αίσθησης υστέρησης, κάτι που επιβεβαιώνεται και στην πράξη αποτελώντας ένα από τα καλύτερα κιβώτια του είδους. Ο diesel που δεν είναι για την ώρα διαθέσιμος, έχει χωρητικότητα 2,2 λίτρα και αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Στο δρόμο, το Mitsubishi Eclipse Cross καταφέρνει να ισορροπεί ανάμεσα στο άνετο και το ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο, όπως αρμόζει στον κουπέ χαρακτήρα του. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση και απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, την ίδια στιγμή όμως χωρίς να επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων του αμαξώματος σε στροφές. Αυτή αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, στοιχεία που ορίζουν καλή οδική συμπεριφορά η οποία ωστόσο επιτυγχάνεται σε συνδυασμό τόσο μέσω δομικών ενισχύσεων του πλαισίου, των μελετημένων για καλά οδικά χαρακτηριστικά αμορτισέρ, της χρήσης λεπτότερων ελαστικών βάσεων στα ελατήρια και την ρύθμιση της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού. Στην πράξη λοιπόν, το Eclipse Cross είναι ευχάριστο με σταθερό και σίγουρο πάτημα, ενώ προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση και αμεσότητα.

Σύστημα τετρακίνησης
Το σύστημα S-AWC της Mitsubishi Motors μεταφέρει συνήθως περισσότερη ισχύ στους εμπρός τροχούς, ωστόσο ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης μπορεί να κατανέμει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς με γνώμονα το πάτημα του γκαζιού, την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει και το σύστημα Active Yaw Control (AYC) ελέγχοντας μέσω των φρένων την ισχύ τους τροχούς της ίδιας πλευράς. Αυτό βελτιώνει την ιδανική γραμμή μέσα στις στροφές, τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στην ευθεία ή στην αλλαγή λωρίδας και σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής με στάνταρ κατονομή ροπής 80/20% (εμπρός/πίσω) που μπορεί να ρυθμίζεται άμεσα και συνεχώς σε μάξιμουμ 55/45% στο Auto mode. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Drive Modes), στα οποία δίνεται η δυνατότητα επιλογής μέσω επιλογέα στην κεντρική κοσόλα. Στην θέση Auto το σύστημα κατανέμει από 80% έως 55% στον εμπρός άξονα ανάλογα με τις συνθήκες της πρόσφυσης, στο Snow από 80% έως 45% και στο Gravel από 70% έως45% για καλύτερη συμπεριφορά σε κακοτράχαλους δρόμους.

Συστήματα ασφάλειας
Το Eclipse Cross έρχεται πλήρως εξοπλισμένο με τις πιο σύγχρονες και έξυπνες τεχνολογίες ασφάλειας όπως με σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης τυφλής γωνίας, προσαρμοζόμενο Cruise Control, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων, ευρυγώνια λαο πανοραμική απεικόνιση, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.α.

Πηγή: autotriti.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X