ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η Volvo παρουσιάζει το νέο φορτηγό με μηδενικές εκπομπές ρύπων

Φανταστείτε ένα φορτηγό που εκπέμπει μόνο υδρατμούς, παράγει τη δική του ηλεκτρική ενέργεια και έχει εμβέλεια έως και 1.000 χιλιόμετρα

Είναι εφικτό με κυψέλες καυσίμου που τροφοδοτούνται με υδρογόνο και η Volvo Trucks έχει αρχίσει να δοκιμάζει οχήματα που χρησιμοποιούν αυτή τη νέα τεχνολογία.

Για την εξάλειψη του άνθρακα στις μεταφορές, η Volvo Trucks προσφέρει ήδη σήμερα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία και φορτηγά που λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα, όπως το βιοαέριο. Στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, μια τρίτη επιλογή ουδέτερου CO2 θα προστεθεί στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της – ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου που τροφοδοτούνται με υδρογόνο.

Τα ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου θα έχουν εμβέλεια που μπορεί να συγκριθεί  με πολλά φορτηγά πετρελαίου (diesel) – έως 1.000 χιλιόμετρα – και χρόνο ανεφοδιασμού λιγότερο από 15 λεπτά. Το συνολικό τους βάρος μπορεί να είναι περίπου 65 τόνοι ή και περισσότερο, ενώ οι δύο κυψέλες καυσίμου έχουν τη δυνατότητα να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια 300 kW. Μια κυψέλη καυσίμου παράγει τη δική της ηλεκτρική ενέργεια από το υδρογόνο που υπάρχει στο όχημα αντί να φορτίζεται από εξωτερική πηγή. Το μόνο που εκπέμπεται είναι οι υδρατμοί.

Οι κυψέλες καυσίμου θα παραδοθούν από την “Cellcentric” – την κοινοπραξία μεταξύ του ομίλου Volvo και της Daimler Truck AG. Η “Cellcentric” θα κατασκευάσει μία από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής κυψελών καυσίμου στην Ευρώπη, ειδικά σχεδιασμένη για βαρέα οχήματα.

Η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και η νέα τεχνολογία έχει πολλά οφέλη, αλλά και κάποιες προκλήσεις όπως η προμήθεια πράσινου υδρογόνου* σε μεγάλη κλίμακα. Μια άλλη πρόκληση είναι το γεγονός ότι οι υποδομές ανεφοδιασμού υδρογόνου για βαρέα οχήματα δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη.

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X