Στις πρώτες δηλώσεις για την έναρξη της νέας σεζόν προχώρησε ο αρχηγός της Ομόνοιας Ιωάννης Κούσουλος.
Με αφορμή την προετοιμασία αναφέρθηκε στην προηγούμενη σεζόν και είπε πως και φέτος ο κύριος στόχος της ομάδας είναι το πρωτάθλημα και το όνειρο του Champions League.






























