ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Διορισμός δύο Επιτρόπων από το Υπουργικό Συμβούλιο

Ορίστηκαν για θητεία έξι ετών σε Ρυθμιστική Αρχή Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων

Ανακοινώσεις

Το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, αποφάσισε τον διορισμό του κ. Μάριου Πιέρη ως Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του κ. Γεώργιου Γεωργίου ως Βοηθού Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για χρονική περίοδο έξι ετών, σύμφωνα με ανακοίνωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση