Το Υπουργικό Συμβούλιο διόρισε τον Μάριο Πιέρη ως Επίτροπο και τον Γεώργιο Γεωργίου ως Βοηθό Επίτροπο, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση.
Ανακοινώσεις
Το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, αποφάσισε τον διορισμό του κ. Μάριου Πιέρη ως Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του κ. Γεώργιου Γεωργίου ως Βοηθού Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για χρονική περίοδο έξι ετών, σύμφωνα με ανακοίνωση.






























