Η Ομόνοια μπήκε σε ρυθμούς προετοιμασίας, πραγματοποιώντας το πρώτο στάδιο της καλοκαιρινής της δουλειάς στην Κυπερούντα, όπου σήμερα διεξήχθη και η πρώτη προπόνηση της ομάδας.
Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, το «τριφύλλι» δίνει την ευκαιρία σε αρκετούς νεαρούς ποδοσφαιριστές να πάρουν γεύση από την πρώτη ομάδα και να δουλέψουν υπό τις οδηγίες του Χένινγκ Μπεργκ.
Οι νεαροί που συμμετέχουν στην προετοιμασία είναι οι:
Ορέστης Στυλιανού (2011) – Τερματοφύλακας
Γιώργος Χριστοδούλου (2008) – Τερματοφύλακας
Μάικ Αντωνίου (2008) – Αριστερός μπακ
Παναγιώτης Χριστοφόρου (2008) – Δεξιός μπακ
Θέο Καζακαίος (2010) – Αμυντικός μέσος
Γαβριήλ Ψηλογένης (2007) – Μέσος
Παράλληλα, συνεχίζουν με την πρώτη ομάδα και οι νεαροί που είχαν ήδη παρουσία στο περσινό ρόστερ:
Χρίστος Κωνσταντινίδης (2008) – Αμυντικός
Κωνσταντίνος Παναγή (2007) – Εξτρέμ
Χρύσης Ευαγγέλου (2007) – Εξτρέμ




























