ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Το κανάλι που θα τα αλλάξει όλα και η... αγία τηλεόραση

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Τα αλλάζουν όλα…

Αποφασισμένη να τα «αλλάξει όλα» φαίνεται η διεύθυνση και η διοίκηση μεγάλου κυπριακού καναλιού προκειμένου να κερδίσει τη μάχη της τηλεθέασης. Σε σύσκεψη που έγινε πολύ πρόσφατα εξετάστηκε η μη ικανοποιητική πορεία του σταθμού, οι αιτίες και τα προβλήματα και λήφθηκαν αποφάσεις για ριζική αναδιάρθρωση.

Έτσι τουλάχιστον λέχθηκε μετά τη σύσκεψη. Όπως ωστόσο αναφέρουν πηγές από το συγκεκριμένο κανάλι «ίσως αυτή να είναι η δέκατη φορά που το ακούμε χωρίς να το βλέπουμε».

Το επεισόδιο με τον μεγάλο νικητή του «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» ανέβασε το τηλεπαιχνίδι για πρώτη φορά στην κορυφή της τηλεθέασης

Σύμφωνα με την έγκυρη πηγή μου η συζήτηση κάλυψε όλες τις παραγωγές του σταθμού, τις σειρές που προβάλλει αλλά και τα τηλεπαιχνίδια, τις εκπομπές μαγειρικής, τα μαγκαζίνο και το δελτίο ειδήσεων.

Έγινε για άλλη μια φορά η διαπίστωση πως η τηλεθέαση όλων κινείται σε επικίνδυνα επίπεδα και επιβάλλεται η λήψη μέτρων από το καλοκαίρι για να προλάβουν τη νέα τηλεοπτική σεζόν.

Ωστόσο, σύμφωνα με την πηγή μου, «αυτά έχουν λεχθεί κατά κόρον τα τελευταία χρόνια. Εκείνο που χρειάζεται είναι πράξεις. Κάτι που μεταφράζεται σε χρήμα και ο νοών νοείτω» …

 

Η νέα, Αγία τηλεόραση

Μετά την τεράστια επιτυχία που σημείωσε η σειρά του Γιώργου Τσιάκκα «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό», η οποία προβλήθηκε από το MEGA στην Ελλάδα και τον ALPHA στην Κύπρο και κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης και στις δύο χώρες, άνοιξε διάπλατα η πόρτα για παρόμοιες σειρές. Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την Αθήνα, όχι μία, ούτε δύο αλλά τουλάχιστον τέσσερις σειρές με αναφορά στον βίο αγίων συζητούνται αυτή τη στιγμή.

Σε κάποιες, απ’ όσα μαθαίνω, συζητείται και κυπριακή συμμετοχή. Οι διαδικασίες σε δύο τουλάχιστον από τις σειρές που συζητούνται είναι προχωρημένες και σύντομα αναμένονται ανακοινώσεις.

 

Έσπασε κάθε ρεκόρ

Πρώτη εκπομπή της κυπριακής τηλεόρασης την περασμένη εβδομάδα δεν ήταν μία από τις αναμενόμενες. Δηλαδή ούτε ο «Άγιος Έρωτας», ούτε το σόου του Λούη Πατσαλίδη, ούτε αυτό του Μιχάλη Σοφοκλέους. Για πρώτη φορά την πρωτιά κατέλαβε ένα τηλεπαιχνίδι. Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» του ΑΝΤ1 που στην Κύπρο προβλήθηκε την Κυριακή 4 Μαΐου.  Ήταν η εκπομπή όπου για πρώτη φορά στην σύγχρονη ελληνική έκδοση του τηλεπαιχνιδιού κάποιος κέρδισε το μεγάλο έπαθλο, τις 100.000 ευρώ. Και αυτός ήταν ο 26χρονος, απόφοιτος της Νομικής Σχολής, Φίλιππος Μπεκιάρης. 

Το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 που τελευταία ανεβαίνει σταθερά σε τηλεθέαση κατάφερε με το συγκεκριμένο επεισόδιο να φτάσει στο πρώτο σκαλοπάτι και να αφήσει πίσω της την παραδοσιακή τριάδα της κυπριακής TV.

Κάτι που ασφαλώς έκανε τους ιθύνοντες του ΑΝΤ1 Κύπρου να τρίβουν τα χέρια και να χαμογελούν πλατιά. Έστω και προσωρινά…

Για την ιστορία, ο «Εκατομμυριούχος» έγραψε στις 4 Μαΐου ποσοστό 31.6% και τον είδαν 101.770 τηλεθεατές.

 

Τι λέει η τηλεθέαση;

Στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης για την εβδομάδα 28 Απριλίου μέχρι 4 Μαΐου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, δεύτερη εκπομπή ήταν το σόου του Λούη Πατσαλίδη (ALPHA) στις 2 Μαίου με ποσοστό 30.2% και 85.510 τηλεθεατές.

Στην 3η, 4η, 5η και 6η θέση βρέθηκε ο «Άγιος Έρωτας» (ALPHA) κρατώντας τα σκήπτρα από όλες τις σειρές και άλλες εκπομπές για πολλούς μήνες τώρα.

Στην 7η θέση το Casa De Mikel του Μιχάλη Σοφοκλέους (ΑΝΤ1) το οποίο επίσης παραμένει σταθερά ψηλά. Στην 8η θέση βρέθηκε το MasterChef (OMEGA), στην 9η θέση η «Παραδοσιακή Βραδιά» (ALPHA) η οποία επίσης πάει πολύ καλά και στην 10η θέση βρίσκουμε ξανά το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» (ΑΝΤ1).

Αμέσως πιο κάτω ακολουθούν το Grand Hotel (ANT1), ξανά ο «Εκατομμυριούχος», το MasterChef και η «Γη της Ελιάς».

Πάτωσε το Big Brother και... το SIGMA

Το αξιοπερίεργο είναι που από το ΤΟΠ 50 απουσιάζει το Big Brother του SIGMA. Ακόμα πιο αξιοπερίεργο το γεγονός ότι το κανάλι του Παρισσινού δεν είχε ούτε μία από τις δικές του εκπομπές στις 50 δημοφιλέστερες της κυπριακής τηλεόρασης. Για άλλη μια φορά διαψεύστηκαν οι ελπίδες πως θα ανέβαιναν τα ποσοστά με το Big Brother ενώ το κανάλι βρέθηκε ξανά στον πάτο, τελευταίο μεταξύ των μεγάλων καναλιών παγκύπριας εμβέλειας. Ούτε η Στυλιάνα κατάφερε να φέρει τηλεθέαση, ούτε οι αποκαλύψεις της για τη σχέση της με τον Φειδία αλλά ούτε και τα υπόλοιπα άτομα που επέλεξε η παραγωγή… Η αλήθεια είναι πως και στην Ελλάδα πάει καλά το ριάλιτι. Σύμφωνα με όσα γράφουν αθηναϊκά σάιτς, η εκπομπή δεν κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού και βυθίστηκε στους πίνακες τηλεθέασης. Τα ποσοστά που καταγράφει είναι πολύ πιο χαμηλά από όσα ανέμενε ο ΣΚΑΪ και βεβαίως το SIGMA. Η απογοήτευση φαίνεται και από τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία σε πολλές περιπτώσεις ξεφεύγουν και ξεπερνούν κάθε όριο. Θα μου πείτε αν δεν το κάνουν για το Big Brother για ποιον θα το κάνουν;   

Τι έγραψαν τα κανάλια;

Η σειρά στην οποία βρέθηκαν τα κυπριακά τηλεοπτικά κανάλια την εβδομάδα 28 Απριλίου μέχρι 4 Μαΐου, σύμφωνα με τις μετρήσεις Nielsen είναι:

TelREST: 37% (Σταθερά πρώτα είναι όλα τα άλλα που παρακολουθούν οι Κύπριοι εκτός από τα παραδοσιακά κανάλια)

ALPHA: 14.8%

ΑΝΤ1: 13.5%

OMEGA: 11.2%

ΡΙΚ1: 7.9%

SIGMA: 7%

Other CY: 5.16%

ΕΡΤ WORLD: 1.8%

ΡΙΚ2 : 1.1%

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X