ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Τα Juicy προϊόντα της κυπριακής TV και πώς το ΡΙΚ πήρε την πρωτιά της τηλεθέασης

Ποιος θα προστατέψει τα νέα παιδιά που ονειρεύονται τηλεοπτική καριέρα;

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Σας έγραφα τις προάλλες για την ποιότητα των ερωτήσεων που κάνει ένα κορίτσι που παραφυλάει ανυποψίαστους πολίτες στο τηλεοπτικού γκάλοπ στο μαγκαζίνο «Ήρθε και έδεσε» του Sigma με τον Ανδρέα Δημητρόπουλο και την Γιώτα Δαμιανού. Το ερώτημα που είχε θέσει την Παρασκευή μεταξύ νεαρών ανδρών ήταν: «Εάν η πεθερά σου ήταν παπαδιά θα ντρεπόσουν να σου πλύνει τα εσώρουχα;»

Χθες Τρίτη που έτυχε να ξαναδώ τη νέα εκπομπή διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο γκάλοπ όσο πάει και... αναβαθμίζεται. Η ερώτηση που έθεσε αυτή τη φορά το κορίτσι που κάνει τη δημοσιογράφο, σε πολύ νεαρά παιδιά, ήταν: «Έχεις αγοράσει ένα «juicy» προϊόν και το έχει ανοίξει κάποιος καταλάθος;»

Και τα τρία παιδιά που απάντησαν, ένα κορίτσι και δύο αγόρια φάνηκαν έκπληκτοι μέχρι αιφνιδιασμένοι που καλούνταν μπροστά στην κάμερα να απαντήσουν ένα τέτοιο ερώτημα. Και όταν ανέφεραν στη δημοσιογράφο ότι δεν παραγγέλνουν «juicy» προϊόντα, ιδιαίτερα τα αγόρια που δεν πρέπει να ήταν πάνω από 15 χρονών, αυτή επέμενε να της απαντήσουν τι θα έκαναν εάν αυτό τύχαινε να συνέβει. Λες και η παραγγελία juicy προϊόντων αποτελεί καθημερινότητα για τον μέσο Κύπριο και τα δεκαπεντάχρονα παιδιά. Και όταν τα αγόρια της απάντησαν πως αν τύχαινε αυτό να συμβεί, παρά το ότι οι ίδιοι ποτέ δεν θα παράγγελναν τέτοια προϊόντα, αυτοί θα ένιωθαν ντροπή, το κορίτσι με το μικρόφωνο συνέχισε απτόητο. Για να βγει το γκάλοπ… Το οποίο, όποιος το δει δεν ξέρει ποιον πρέπει να πρωτολυπηθεί, τα παιδιά που έπεσαν στα δίκτυα του συνεργείου; Την νεαρή που νομίζει ότι με τα συγκεκριμένα γκάλοπ κάνει δημοσιογραφική επιτυχία ή των υπευθύνων της εκπομπής και του σταθμού που έχουν την ευθύνη να εγκρίνουν τα γκάλοπ και τις ερωτήσεις που υποβάλλονται;

Με την ολοκλήρωση του γκάλοπ ο Δημητρόπουλος διατύπωσε και μια απορία. Δεν αφορούσε τις ερωτήσεις που υποβάλλονται μέσω των γκάλοπ, ούτε τα κριτήρια με τα οποία αυτές επιλέγονται. Απλά ρώτησε: πώς τα παραγγέλνεις αυτά τα juicy προϊόντα; 

Αλήθεια πόση ανάγκη τα έχει η κυπριακή τηλεόραση αυτά τα γκάλοπ το 2021;

Ποιος θα προστατέψει τα νέα παιδιά που ονειρεύονται τηλεοπτική καριέρα, στα οποία δίνουν ένα μικρόφωνο και τα αμολάνε στους δρόμους;

Στην κορυφή της τηλεθέασης σκαρφάλωσε το ΡΙΚ για την περασμένη εβδομάδα 17 - 23 Μαΐου, ελέω βεβαίως του διαγωνισμού της Γιουροβίζιον. Η τηλεθέαση του διαγωνισμού το Σάββατο 22 Μαΐου έφτασε στο δυσθεώρητο 62.8% κάνοντας τους αρμόδιους της δημόσιας τηλεόρασης να τρίβουν τα χέρια τους. Και τους άλλους να… παρακολουθούν. Η κατάταξη των τηλεοπτικών σταθμών με βάση τις μετρήσεις έφερε στη δεύτερη θέση τον ΑΝΤ1, και δύο σταθμούς στην τρίτη θέση, τον ALPHA και το ΟMEGA που έλαβαν ακριβώς το ίδιο ποσοστό, στην τελευταία θέση των μεγάλων καναλιών τερμάτισε το SIGMA.

Και πάλι όμως κανένα από τα τηλεοπτικά κανάλια δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 16%.

Αναλυτικά οι μετρήσεις της εταιρείας Nielsen για την τηλεθέαση για την εβδομάδα 17 - 23 Μαΐου ήταν:

ΡΙΚ1: 15.9%

ΑΝΤ1: 12.8%
ALPHA: 12.4%

OMEGA: 12.4%

SIGMA: 10.1%
ΡΙΚ2 : 1.4%
ΕΡΤ WORLD: 1.1%

Οι πρώτες πέντε εκπομπές σε τηλεθέαση για την ίδια εβδομάδα ήταν:

1. Διαγωνισμός τραγουδιού Γιουροβίζιον από τον ΡΙΚ1 που κατέγραψε το Σάββατο 22 Μαΐου 62.8%,

2. Το Λούης Night Show, από τον ALPHA, το οποίο κατέγραψε την Παρασκευή 21 Μαίου το πολύ ψηλό 44.4%,

3. Το Survivor από το SIGMA, το οποίο κατέγραψε την Κυριακή 23 Μαίου 23.4%,

4. Τα Χάλκινα Χρόνια από το ΡΙΚ1, το οποίο κατέγραψε την Τρίτη 18 Μαΐου μέχρι 19.1%.

5. Το Casa De Mikel από τον ΑΝΤ1, το οποίο κατέγραψε το Σάββατο 22 Μαίου μέχρι 23.3%.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση