ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

#MediaBlog: Πού είναι ο Άης Βασίλης της TV;

Κάνε Άγιε το θαύμα σου για το 2021

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Λίγο πριν εκπνεύσει η χρονιά, το τηλεοπτικό τοπίο παραμένει θλιβερό. Η δε εικόνα στον τύπο και τα ΜΜΕ ζοφερή και χωρίς ελπίδα. Το 2021 δεν φαίνεται να υπόσχεται και πολλά, ούτε στον τηλεοπτικό τομέα, ούτε στο χώρο των ΜΜΕ. Οι εφημερίδες φθίνουν, το ίδιο και τα περιοδικά. Το ραδιόφωνο μόλις που κινείται και οι ιστοσελίδες ψάχνοται και αντιγράφουν κακές πρακτικές των καναλιών.

Η έλλειψη διαφήμισης που χαρακτήρισε το άκρως προβληματικό 2020 δεν φαίνεται να ανακάμπτει εύκολα ούτε στο 2021, τουλάχιστον στο πρώτο μισό του έτους. Εν ολίγοις, δύσκολα τα πράγματα για τα media. Όχι μόνο της Κύπρου αλλά και παγκόσμια.

Η έλλειψη διαφήμισης που χαρακτήρισε το άκρως προβληματικό 2020 δεν φαίνεται να ανακάμπτει εύκολα ούτε στο 2021

Σε μια εποχή που ο κόσμος διψά για πληροφόρηση και ψυχαγωγία είναι οξύμωρο τα ΜΜΕ να φυτοζωούν.

Μάλλον κάτι δεν πάει καλά; Ίσως κάποιοι δεν μπορούν να αποκωδικοποιήσουν σωστά τα μηνύματα των καιρών;

Ιδιαίτερα στο τηλεοπτικό πεδίο που λόγω της αμεσότητας της εικόνας είχε όλα τα φόντα να λάμψει, να πληροφορήσει σωστά και να ψυχαγωγήσει σε μια εποχή που την χαρακτηρίζει η κατάθλιψη, τα πράγματα μάλλον εξελίσσονται ανάποδα.

Όλα μοιάζουν τα ίδια ή παρόμοια, από τις σειρές μέχρι τα τηλεπαιχνίδια και τα ριάλιτι. Λίγες εκπομπές σε κάνουν να τις πεθυμάς και να αναμένεις με αγωνία την ώρα της προβολής τους για να τις παρακολουθήσεις.

Όσον αφορά φωτισμένες τηλεοπτικές παραγωγές, δεν τις είχαμε στους καλούς καιρούς θα τις έχουμε τώρα με την πανδημία και τους χίλιους περιορισμούς; Αν και ιστορικά φαίνεται πως οι δυσκολίες και οι εποχές ανέχειας λειτούργησαν και ως φυτώρια της έμπνευσης και του πνεύματος, στην εποχή μας ούτε και αυτό συμβαίνει.

Και την τηλεοπτική σεζόν που μας πέρασε και αυτή που έρχεται οι τηλεοπτικοί σταθμοί επένδυσαν και επενδύουν κυρίως στα ριάλιτι. Και στην ελαφρότητα. Παραγνωρίζοντας ότι αυτό οδηγεί μακροπρόθεσμα και στην απαξίωση των ίδιων των καναλιών.

Τηλεοπτικοί σταθμοί με ταυτότητα είναι το ζητούμενο για το 2021. Αν κρίνω και από τις χρονιές που πέρασαν όπου το ίδιο ζητούμενο υπήρχε ως διαρκές αίτημα μόνο στα όνειρα των τηλεθεατών και όχι των καναλαρχών, καταλήγω στο ασφαλές συμπέρασμα πως Άγιος Βασίλης στην τηλεόραση δεν υπάρχει.

Μακάρι το 2021 να μας φέρει έστω και έναν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Χρύσανθος

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση