ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Οι χαμηλές πτήσεις της τηλεθέασης που έφεραν το Sigma στην πέμπτη θέση

Είναι καιρός που η τηλεόραση δεν είναι πια το αγαπημένο μέσο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Άνευ προηγουμένου είναι η προβολή που κάνει ο Alpha στη νέα σειρά των Ανδρέα Γεωργίου-Κούλλη Νικολάου, "8 λέξεις". Η σειρά που θα προβληθεί το φθινόπωρο αποτελεί μια από τις μεγάλες ελπίδες του καναλιού να καθιερωθεί στην πρωτιά της τηλεθέασης. Ως γνωστόν στην Ελλάδα θα την προβάλλει ο ΣΚΑΪ ενώ στην Κύπρο αντί για το Sigma θα την δούμε στον Alpha.

Οι κακές γλώσσες λένε πως οι παραγωγοί έθεσαν το δικό τους "βέτο" να μην προβληθεί η σειρά στο Sigma, λόγω της παλιάς κακής εμπειρίας που είχαν στη μεταξύ τους συνεργασία. Όπως μαθαίνω, και η γενναιόδωρη προσφορά του Alpha Κύπρου για αγορά των δικαιωμάτων προβολής στην Κύπρο, ήταν κάτι που διευκόλυνε πολύ την απόφαση του ΣΚΑΪ.

Είναι η τρίτη φορά που το Sigma φαίνεται να είναι ο χαμένος από ευκαιρίες που είδε και άρπαξε ο Alpha Κύπρου. Η πρώτη φορά ήταν με τον γενικό διευθυντή του Alpha που παλιά δούλευε στο Sigma και μαζί με αυτόν σημαντική ομάδα ικανών επαγγελματιών που εγκατέλειψαν το Sigma για τον Alpha. H δεύτερη φορά ήταν με το σόου του Λούη Πατσαλίδη που τα βρόντηξε και έφυγε από το Sigma για τον Alpha και πια αποτελεί τη ναυαρχίδα του σταθμού. Η τρίτη φορά ενδέχεται να είναι οι "8 λέξεις" που αφήνουν αρκετούς άφωνους πριν ακόμα προβληθούν...

Τι λέει η τηλεθέαση;

Στην πρωτιά της τηλεθέασης τόσο στη γενική τηλεθέαση, όσο και στο δυναμικό κοινό πέρασε χθες ο ΑΝΤ1, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Alpha Κύπρου και στην τρίτη το Omega. Το άλλοτε κραταιό Sigma βρέθηκε χθες στην πέμπτη θέση, πιο κάτω ακόμα και από το ΡΙΚ1.

Οι τηλεμετρήσεις της Nielsen αποκαλύπτουν πολλά για τα κυπριακά κανάλια αλλά το πιο σημαντικό είναι οι... χαμηλές πτήσεις στις οποίες κινείται πια η τηλεθέαση. Είναι καιρός που η τηλεόραση δεν είναι πια το αγαπημένο μέσο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης για την πλειοψηφία των Κυπρίων. Τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης που δεν ξεπερνούν στη γενική τηλεθέαση το 13-15% επιβεβαιώνουν ότι οι καναλάρχες έχουν μεγάλο δρόμο μπροστά τους για να επανακτήσουν την εκτίμηση του κοινού και βεβαίως για να ξανακάνουν τις επιχειρήσεις να φέρνουν υπερκέρδη όπως παλιά.

Επιπλέον το τελευταίο διάστημα γίνεται ξεκάθαρο πως η ταξινόμηση των καναλιών με βάση την τηλεθέαση έχει αλλάξει. Κανάλια που παλιά κάθονταν μόνιμα στην πρώτη θέση, ελέω ριάλιτι και τηλεπαιχνιδιών τώρα βρίσκονται στην τελευταία...

Η νέα τηλεοπτική περίοδος αρχίζει με τους καλύτερους οιωνούς για κάποια κανάλια και με τους χειρότερους για άλλα.

Τα στοιχεία που κατέγραψε χθες η Nielsen για τη γενική τηλεθέαση στην Κύπρο έφεραν στην πρώτη θέση τον ANT1 με 13,2%, στη δεύτερη θέση το Alpha Κύπρου με 12%, στην τρίτη το Omega με 11,5%, στην τέταρτη θέση το ΡΙΚ1 με 8,7% και στην πέμπτη θέση το Sigma με 7,4%.

Είναι όλα ποσοστά για τα οποία κανένα κανάλι δεν μπορεί να υπερηφανεύεται, ούτε καν το πρώτο ή το δεύτερο...

Η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό είχε περίπου την ίδια κατάταξη για τα κανάλια όπως και στη γενική τηλεθέαση. Πρώτος σταθμός ο ANT1 με 16,2%, δεύτερος ο Alpha Κύπρου με 14,2%, τρίτο το Omega με 11,5%, τέταρτο το Sigma με 7,1% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με 4.%.

Τα πιο μικρά κανάλια αν και διατήρησαν τα γνωστά χαμηλά τους ποσοστά πλησιάζουν όλο και περισσότερο τα μεγάλα και κραταιά κανάλια. Στη γενική τηλεθέαση χθες κατέγραψαν: Extra: 3,4%, EΡΤ World: 2,3%, ΡΙΚ2: 2% και Smile: 1,5%.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση