ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Ο αγώνας δρόμου των καναλιών και ο φόβος για κλείσιμο εφημερίδων

Φήμες θέλουν καθημερινή εφημερίδα να κατεβάζει ρολά...

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Αγώνα δρόμου κάνουν τα τηλεοπτικά κανάλια να διασώσουν ότι σώζεται στην τηλεθέαση. Οι περισσότερες εκπομπές βρίσκονται προς το τέλος της σεζόν και κάποιες έχουν ήδη κατεβάσει ρολά. Η πανδημία του κορωνοϊού είχε ως αποτέλεσμα αρκετές εκπομπές να διακόψουν τα γυρίσματά τους ενώ κάποιες έβαλαν κανονικό λουκέτο με τα γυρίσματα να έχουν διακοπεί για πάντα. Το αποτελέσμα στην τηλεθέαση ήταν τραγικό αφού εδώ και αρκετούς μήνες τα τηλεοπτικά κανάλια μετά δυσκολίας ξεπερνούν το 15%. Ακόμα και το Omega που μέχρι πρότινος ελέω «MasterChef» κατέγραφε ψηλά ποσοστά και βρισκόταν στην κορυφή της τηλεθέασης ξεπερνώντας το 20% στη μετά «MasterChef» εποχή κατρακύλησε στο 11% και στην τρίτη θέση...

Όπως ακούω κάποια τηλεοπτικά κανάλια θα βγάλουν το καλοκαίρι με τεράστια δυσκολία αφού και τα έσοδα από τη διαφήμιση έχουν μειωθεί υπερβολικά.

Φήμες θέλουν καθημερινή εφημερίδα να κατεβάζει ρολά...

Μέσα στο γενικό χαμό θα πρέπει να ανασυνταχθούν και για να κρατήσουν στα ύψη την τηλεθέαση σε ένα από τα πιο δύσκολα καλοκαίρια της κυπριακής τηλεοπτικής ιστορίας αλλά και για να προετοιμαστούν κατάλληλα για το φθινόπωρο.

Πάντως σε κάποια κανάλια ακούγεται καθημερινά πια η λέξη «απολύσεις» και η ψυχολογία γίνεται όλο και πιο... μαύρη.
Κάποιοι επιμένουν πως δεν αποκλείεται τον χειμώνα να έχουμε σοβαρές ανακατατάξεις στον χώρο της κυπριακής τηλεόρασης αλλά και των Μίντια γενικά.

Διαδίδεται ακόμα πως δύο καθημερινές εφημερίδες οδηγούνται είτε σε κλείσιμο είτε σε μετατροπή τους σε εβδομαδιαίες κατά το παράδειγμα που ακολούθησε η «Σημερινή».

Για μία από τις προαναφερόμενες εφημερίδες η φήμη λέει πως «κατεβάζει ρολά» και μάλιστα σύντομα και μένει μόνο ο καθορισμός της ημερομηνίας για ανακοίνωση των άσχημων μαντάτων.

Και στη μία και στην άλλη περίπτωση οι εξελίξεις θα είναι τραγικές αλλά ίσως αναπόφευκτες, αφού το κόστος συντήρησης εφημερίδων, περιοδικών και άλλων ΜΜΕ και κυρίως τηλεοπτικών σταθμών έχει γίνει πια απαγορευτικό. Τουλάχιστον για τον τρόπο που λειτουργούν τα ΜΜΕ στην Κύπρο.

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά ακούω πως υπάρχουν και... χειρότερα. Σε πολλές ιστοσελίδες διάβασα ότι ο Στέφανος Μιχαήλ έκανε unfollow την παλιά συμπρωταγωνίστρια του στο «Τατουάζ» και νυν στις «8 λέξεις» Δανάη Παπά. Τον έβγαλαν μάλιστα και μέσω Skype στην εκπομπή «Happy Day» και τον ρώτησαν ξεκάθαρα και αμείλικτα: «Έγινε ένας ντόρος για ένα unfollow. Ότι έκανες unfollow και σε έκανε unfollow η Δανάη Παππά, τι έχει γίνει με αυτό;».

Ο Στέφανος απάντησε χαμογελαστός και κουλ: «Παιδιά εγώ δεν έχω κάνει κανένα unfollow, δεν έχω διαγράψει κανέναν από το Instagram. Οπότε δεν ξέρω, δεν έχω καμία απάντηση να σας δώσω» και συνέχισε να πίνει το παγωμένο φραπέ του μας άφησε όλους με το το αναπάντητο και βασανιστικό έρωτημα: Έκανε ή δεν έκανε τελικά unfollow;

Τι λέει η τηλεθέαση;

Ο ANT1 βρέθηκε χθες στην πρωτιά της τηλεθέασης τόσο στη γενική τηλεθέαση όσο και στο δυναμικό κοινό.

Στη γενική τηλεθέαση τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Alpha ενώ το Omega κύλησε στην τρίτη θέση, στην τέταρτη θέση βρέθηκε το ΡΙΚ1 και στην πέμπτη θέση το Sigma.

Στο δυναμικό κοινό τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Alpha, την τρίτη θέση το Sigma, την τέταρτη θέση το Omega και την πέμπτη θέση το ΡΙΚ1.

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία όπως τα κατέγραψαν τα μηχανάκια της AGB:

Στη γενική τηλεθέαση η σειρά των καναλιών για τη χθεσινή μέρα ήταν:

ANT1: 15,1%
ALPHA: 14,1%
OMEGA: 11,3%
PIK1: 10,7%
SIGMA: 9,5%
PIK2: 1,8%
ERT WORLD: 1%


Στο δυναμικό κοινό η τηλεθέαση που κατέγραψαν τα κανάλια για τη χθεσινή ημέρα ήταν:

ANT1: 21,7%
ALPHA: 13,5%
SIGMA: 12,6%
OMEGA : 8,6%
PIK1: 4,1%
PIK2: 1,3%
ΕRΤ World: 0,3%

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X