ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Mediablog: Και τώρα τι θα κάνουν τα κανάλια χωρίς Μουρτζούκου;

Η serial killer παιδιών φέρεται να πληρωνόταν από τηλεοπτικές εκπομπές

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Ο απόλυτος εφιάλτης πίσω από το τηλεοπτικό χαμόγελο

Η Ειρήνη Μουρτζούκου παραδέχθηκε τελικά πως ήταν αυτό που όλοι σχεδόν υποψιάζονταν από την πρώτη ημέρα που την γνώρισαν στον άπλετο τηλεοπτικό χρόνο που της παραχωρήθηκε. Από τότε που με guest εμφανίσεις στην τηλεόραση τη μια χαμογελούσε ανέμελα και την άλλη ωρυόταν κατά πάντων και ορμούσε σε όποιον τη θύμωνε.

Η τηλεπερσόνα Μουρτζούκου ήταν τελικά η serial killer των παιδιών. Και βρέθηκε μάλιστα ένα σκαλί ψηλότερα σε φρίκη από την μόλις προηγούμενη δολοφονική, τηλεπερσόνα την Ρούλα Πισπιρίγκου.

Τελικά το κορίτσι με το «αγγελικό πρόσωπο» δεν ήταν άλλη μία παράξενη τηλεοπτική περσόνα που έφερνε τηλεθέαση όταν μιλούσε για τους συσσωρευμένους θανάτους βρεφών γύρω της, δύο από αυτών δικών της παιδιών και ένα η μικρότερη αδελφή της… Δεν ήταν μία ακόμα τηλεοπτική παρουσία που προκαλούσε ερωτήματα με τη συμπεριφορά και τις απαντήσεις της και πρόσθεσε σασπένς σε μια σκοτεινή ιστορία που άργησε πολύ να ξεκαθαρίσει… Ήταν η ίδια η serial killer των παιδιών. Αυτοπροσώπως. Και βρέθηκε μάλιστα ένα σκαλί ψηλότερα σε φρίκη από την μόλις προηγούμενη δολοφονική, τηλεπερσόνα την Ρούλα Πισπιρίγκου. Οι δύο υποθέσεις με θύματα αθώα παιδάκια φαίνεται να έχουν σοκαριστικές ομοιότητες όχι μόνο ως προς τον τρόπο που έδρασαν οι δύο γυναίκες αλλά και για τα ψέματα που αράδιαζαν κοροϊδεύοντας άπαντες, και μάλιστα δημόσια, μέσα από τα τηλεοπτικά πλατό. Ίσως η μεγαλύτερη ομοιότητα των δύο να είναι ο άπλετος τηλεοπτικός χρόνος που τους δόθηκε για να αραδιάσουν τα ψέματά τους απαντώντας σε διερευνητικές ερωτήσεις δημοσιογράφων και των πάνελ τους. Σε δημοσιογραφικές εκπομπές αιχμής που όμως έμοιαζαν περισσότερο ζωντανά επεισόδια σκοτεινού θρίλερ παρά για ενημέρωση.

Σε ένα από αυτά η Μουρτζούκου, η οποία παραδέχθηκε ότι σκότωσε τα δύο της παιδιά, μιλώντας για την Πισπιρίγκου έδειξε έκπληκτη και διερωτήθηκε μπροστά στη κάμερα πώς μπορεί κάποιος να κάνει κακό στα παιδιά του. «Να πειράξεις τα παιδιά σου που πόνεσες για να τα βγάλεις;» ρωτούσε απορημένη.

Και σα να μην έφτανε η υπερπροβολή της κατά παρδοχήν δολοφόνου, ήρθε να προστεθεί και η πληροφορία που κυκλοφορεί σε ελλαδικά ΜΜΕ ότι η Μουρτζούκου πληρωνόταν από κάποιες από τις εκπομπές στις οποίες εμφανιζόταν λίγο πολύ ως guest. Από ένα σημείο και μετά, λένε, έπαιρνε 200 έως 500 ευρώ την εμφάνιση, αφού ήταν πια επιβεβαιωμένο ότι με την παρουσία της θα γινόταν σαματάς…

Γιατί η τηλεόραση την θέλει την ίντριγκα. Θέλει «χαμό», θέλει πρόσωπα που να προκαλούν, να τραβάνε τα βλέμματα και να γεμίζουν πολλά λεπτά τηλεοπτικού χρόνου. Όποιο κι αν είναι το τίμημα.

Και δεν ξέρω αν πρώτοι πρέπει να ανησυχήσουν και να ντραπούν αυτοί που της έδωσαν βήμα και χρήμα ή όλοι εμείς που την παρακολουθήσαμε κρεμάμενοι από τα χείλη της.

Και τώρα; Τι θα κάνουν κάποια κανάλια που δεν θα έχουν Μουρτζούκου να πουλήσουν; Ποιον άλλο διαβότητο δολοφόνο άραγε θα προαναγγείλουν κάποιες εκπομπές για να ανακαλύψουμε ύστερα από καιρό και αφού κάνει το τηλεοπτικό του ντεπούτο, ότι πίσω του κρύβεται ο απόλυτος εφιάλτης;

Γιατί δεν μπορεί κάτι χειρότερο, φρικαλεότερο θα κυκλοφορεί εκεί έξω. Ποια εκπομπή θα τον κλείσει άραγε για πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση;

Σκληρή δουλειά στον καύσωνα…

Τελειώνουν σιγά-σιγά οι σειρές, τα πρωϊνάδικα και τα… απογευματινάδικα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν. Τα φώτα στα στούντιο αρχίζουν να χαμηλώνουν, και οι παρουσιαστές αποχαιρετούν με το γνωστό κλισέ «ήσασταν η καλύτερη παρέα», και τις παρουσιάστριες να δακρύζουν για την τελευταία εκπομπή και να αποχαιρετούν με αναφιλητά. Ενώ γνωρίζουν πως σε λίγο πάλι πίσω θα είναι με τα πλατιά τους χαμόγελα. Με νέα «καυτά» αποκλειστικά, με νέα ζώδια και νέες δίαιτες...

Οι περισσότεροι μπορεί να ετοιμάζονται για διακοπές, παραλίες, Instagram stories με cocktails και χρυσά ηλιοβασιλέματα. Κάποιοι άλλοι, όμως, μάλλον θα δουλέψουν πιο εντατικά τώρα το καλοκαίρι απ’ ό,τι δούλεψαν ολόκληρο τον χειμώνα. Έχουν βλέπετε να στήσουν ομάδες, να βρουν θεματολόγια για εκπομπές, επεισόδια, και σενάρια για σειρές για ένα πολύ απαιτητικό τηλεοπτικό φθινόπωρο. Ασχέτως του αποτελέσματος…

Γιατί κάθε σεζόν τα ίδια γίνονται και οι αρμόδιοι κάποιων καναλιών προσπαθούν να μας πείσουν ότι κάνουν μεγαλεπήβολες παραγωγές και προετοιμασία για το τηλεοπτικό πρωτάθλημα. Στο μόνο όμως που αποδεδειγμένα τα καταφέρνουν ορισμένοι είναι ο πρωταθλητισμός στην επανάληψη. Εκεί ένα χρυσό το παίρνουμε…

Η φετινή σεζόν έσπασε κάθε ρεκόρ σε προβλέψεις και προαγγελίες για το τι θα δούμε. Και τελικά τι είδαμε; Τα ίδια και τα ίδια. Ούτε μία πρωτότυπη νέα εκπομπή. Reality shows που ξεχείλωναν, πάνελ που τσακώνονταν για το αν έβρεξε ή όχι στην Κοφίνου, και πολιτικούς που έκαναν guest εμφανίσεις λες και ήταν απόμαχοι κινηματογραφικοί αστέρες.

Κι όσο για τη σεζόν που έρχεται; Κινητικότητα μεγάλη στα κανάλια, συσκέψεις επί συσκέψεων, teaser που ετοιμάζονται για «τηλεοπτικές βόμβες», αλλά συνήθως σκάνε σαν… ποπ κορν. Ας είναι καλά η ελληνική τηλεοπτική παραγωγή που θα κρατήσει και φέτος ζωντανή την κυπριακή ΤV.

Γιατί τα τελευταία ειδικά χρόνια η τηλεόραση στην Κύπρο είναι σαν το σουβλάκι: Όλοι την αγαπούν, όλοι λένε ότι ξέρουν να την κάνουν καλύτερα, αλλά στο τέλος σερβίρουν τα ίδια υλικά, αλλά σε διαφορετικό χαρτί περιτυλίγματος. Και το κοινό; Άλλοτε φανατικό, άλλοτε μουδιασμένο, περιμένει το μεγάλο «μπαμ» που κάθε χρόνο όλο έρχεται και ποτέ δεν φτάνει.

Καλή ξεκούραση σε όσους φεύγουν διακοπές… και καλή δύναμη σε όσους θα περάσουν το καλοκαίρι κλεισμένοι στα control room, μπας και σώσουν τη νέα σεζόν από το απόλυτο déjà vu που ζυγώνει… 

Τι λέει η τηλεθέαση;

Οι πρώτες εκπομπές σε τηλεθέαση την περασμένη εβδομάδα 30 Ιουνίου μέχρι 06 Ιουλίου δεν είχαν μεγάλες εκπλήξεις. Στην πρώτη θέση βρέθηκε ξανά ο Άγιος Έρωτας, όπως και στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση. Στη δεύτερη θέση το σόου του Λούη Παναγιώτου που ήδη βρίσκεται σε διακοπές και ετοιμάζεται για το φθινόπωρο. Όλα τα πιο πάνω του ΑLPHA.

Στην έκτη θέση η κυριακάτικη έκδοση του Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος, στην έβδομη θέση το Grand Hotel που τελευταία κερδίζει μεγάλο έδαφος στην τηλεθέαση, και στην όγδοη θέση το Casa De Mikel. Όλα του ANT1.

Στην έννατη και δέκατη θέση της τηλεθέασης δύο σειρές που προβάλλει ο ALPHA, Ο Τιμωρός, που λίγο πριν το οριστικό του τέλος τα πάει πολύ καλά σε τηλεθέαση αλλά και η Γη της Ελιάς η οποία βρέθηκε και στη θέση 11. Κάτι που δείχνει πως αντέχει και αποτελεί καλό μήνυμα για τον νέο, πέμπτο της γύρο που ετοιμάζεται εντατικά.

Τι έγραψαν τα κανάλια;

Η σειρά στην οποία βρέθηκαν τα κυπριακά τηλεοπτικά κανάλια την εβδομάδα 30 Ιουνίου μέχρι 06 Ιουλίου, σύμφωνα με τις μετρήσεις Nielsen είναι:

TelREST: 39,2% (Σταθερά πρώτα είναι όλα τα άλλα που παρακολουθούν οι Κύπριοι εκτός από τα παραδοσιακά κανάλια)

ALPHA: 14,6%

ΑΝΤ1: 13,3%

OMEGA: 10%

ΡΙΚ1: 7,9%

SIGMA: 7,6%

Other CY: 4,1%

ΕΡΤ WORLD: 1,9%

ΡΙΚ2 : 1,4%

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση