
must.com.cy
Της Άννας Πολυβίου
Στον κόσμο της διαφήμισης, η επιλογή ενός διάσημου προσώπου ως πρωταγωνιστή ενός προϊόντος δεν είναι απλώς μια στρατηγική μάρκετινγκ, αλλά μια τέχνη που συνδυάζει την εικόνα, την αφήγηση και την ταύτιση του κοινού με αυτό το πρόσωπο. Ιδιαίτερα στον χώρο των αρωμάτων, όπου η εμπειρία είναι άυλη και προσωπική ταυτόχρονα, η παρουσία ενός γνωστού προσώπου, και ειδικότερα ηθοποιού, μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της διαφήμισης με έναν άλλο, ιδιαίτερο τρόπο.
Οι μεγάλες εταιρείες αρωμάτων επενδύουν τεράστια ποσά για να εξασφαλίσουν τη συνεργασία με αστέρες του κινηματογράφου, δημιουργώντας διαφημίσεις που μοιάζουν περισσότερο με κινηματογραφικά έργα παρά με απλές προωθητικές ενέργειες. Αυτές οι καμπάνιες δεν προβάλλουν μόνο το άρωμα, αλλά αφηγούνται ιστορίες, προκαλούν συναισθήματα και ενισχύουν την ταυτότητα του brand.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της προσέγγισης αποτελεί η συνεργασία της Dior με τον διάσημο ηθοποιό Johnny Depp για το άρωμα Sauvage. Το 2023, ο Depp υπέγραψε νέο τριετές συμβόλαιο με την Dior, αξίας άνω των 20 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας το τη μεγαλύτερη συμφωνία για ανδρικό άρωμα στην ιστορία.
Διαβάστε την συνέχεια στο must