
must.com.cy
Της Ριάνας Στυλιανού
Κάποια προϊόντα είναι τόσο ασυνήθιστα, φαινομενικά άχαρα ή σχεδιαστικά αδιάφορα, που μοιάζουν προορισμένα να αποτύχουν. Κι όμως, χάρη σε πανέξυπνες στρατηγικές marketing και βαθιά κατανόηση της ψυχολογίας των καταναλωτών, αυτά τα προϊόντα όχι μόνο κατέκτησαν την αγορά αλλά έγιναν εμπορικά φαινόμενα.
Stanley Cup: Το θερμός που έγινε status symbol
Η Stanley κατασκεύαζε θερμός από το 1913, σχεδιασμένα αρχικά για εργάτες και οικοδόμους — ανθεκτικά, μεγάλης χωρητικότητας, φτιαγμένα για να αντέχουν στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Μέχρι που το "Quencher" επαναλανσαρίστηκε μέσω του Target και TikTok, και ξαφνικά έγινε αντικείμενο φρενίτιδας. Οι δημιουργοί περιεχομένου το ανέδειξαν ως το πιο πρακτικό και "cool" αξεσουάρ ενυδάτωσης. Το αποτέλεσμα; Συνεχής έλλειψη στα ράφια και δεκάδες εκδόσεις με διαφορετικά χρώματα και συνεργασίες. Η Stanley πέτυχε γιατί άκουσε το κοινό της, έκανε limited drops και μετέτρεψε το χρηστικό θερμός σε statement προϊόν.
Crocs: Από το «άσχημο» στο iconic
Τα Crocs θεωρούνταν για χρόνια ένα από τα πιο άσχημα υποδήματα. Όμως η εταιρεία αξιοποίησε ακριβώς αυτό: το γεγονός ότι ήταν διαφορετικά. Μέσω συνεργασιών με καλλιτέχνες όπως ο Post Malone και brands όπως η Balenciaga, τα Crocs έγιναν pop culture αντικείμενα. Το marketing τους εστίασε στην άνεση, την προσωπική έκφραση μέσω των jibbitz charms και την αίσθηση ελευθερίας. Το διαφορετικό, τελικά, έγινε desirable.
Διαβάστε την συνέχεια στο must