Πολλή ένταση στην προπόνηση του ΠΑΟΚ την Τετάρτη στη Νέα Μεσημβρία. Ο Αλέσιο Λίι προγραμμάτισε αρχικά προθέρμανση κι ακολούθησε rondo, παιχνίδι κατοχής υψηλής έντασης και στο τελευταίο στάδιο τελικό παιχνίδι σε αυξημένο τέμπο.
Οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα κι οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ υποβλήθηκαν σε θεραπεία, κάτι που ισχύει και για τον Σορετίρε, ώστε να επανέλθει από τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί από την περασμένη σεζόν στην Ολλανδία.
Για την Πέμπτη, έχει προγραμματιστεί διπλή προπόνηση στις 09:30 και στις 18:30 στη Νέα Μεσημβρία.
Πηγή: sport-fm.gr






























