ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Ένταση κι απουσίες στην προπόνηση του ΠΑΟΚ

Ένταση σε υψηλά επίπεδα, γρήγορος ρυθμός, πολλές ασκήσεις με και χωρίς μπάλα περιελάμβανε το πρόγραμμα προπόνησης της Τετάρτης στον ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία.

Πολλή ένταση στην προπόνηση του ΠΑΟΚ την Τετάρτη στη Νέα Μεσημβρία. Ο Αλέσιο Λίι προγραμμάτισε αρχικά προθέρμανση κι ακολούθησε rondo, παιχνίδι κατοχής υψηλής έντασης και στο τελευταίο στάδιο τελικό παιχνίδι σε αυξημένο τέμπο.

Οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα κι οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ υποβλήθηκαν σε θεραπεία, κάτι που ισχύει και για τον Σορετίρε, ώστε να επανέλθει από τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί από την περασμένη σεζόν στην Ολλανδία.

Για την Πέμπτη, έχει προγραμματιστεί διπλή προπόνηση στις 09:30 και στις 18:30 στη Νέα Μεσημβρία.

Πηγή: sport-fm.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΠΑΟΚ: Τελευταία Ενημέρωση