ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Mad VMA 2026: Η ηχηρή απουσία της Ζόζεφιν

Γιατί εξαφάνισαν με συνοπτικές διαδικασίες την άλλοτε βασίλισσα της pop– Όλο το παρασκήνιο

Beautiful People team

Στη μουσική βιομηχανία υπάρχει ένας άγραφος κανόνας, όσο είσαι μέσα στο παιχνίδι, οι πόρτες ανοίγουν πιο εύκολα. Όταν όμως αποφασίσεις να αλλάξεις δρόμο, να αφήσεις πίσω σου πρόσωπα και ισορροπίες, τότε ξεκινά μια διαφορετική μάχη. Η Ζόζεφιν έχει χαρίσει στον κόσμο από τις συμμετοχές της στα MAD VMA μοναδικές στιγμές στο παρελθόν πάνω στην σκηνή. Λογικό ήταν επομένως η φετινή απουσία της το βράδυ της Τετάρτης 17/6 από τα μουσικά βραβεία, να είναι ένα από τα πιο καυτά θέματα συζήτησης της βραδιάς. Η Τζώρτζια Συρίχα μέσα από το youweekly.gr, παρουσιάζει όλο το αποκαλυπτικό παρασκήνιο.

Μια τραγουδίστρια με πολλές επιτυχίες που τα προηγούμενα χρόνια είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, και προτεινόταν για πολλά βραβεία, που η νέα pop γενιά την λατρεύει και που βρισκόταν σταθερά στην πρώτη γραμμή σε όλες τις μεγάλες στιγμές της διοργάνωσης, ξαφνικά δεν υπήρχε πουθενά. Ούτε στη σκηνή, ούτε σαν παρουσία που πολλοί θεωρούσαν δεδομένη. Αναρωτιόμαστε ακόμα τι συνέβη με τη Ζόζεφιν και γιατί μια καλλιτέχνιδα που μέχρι πρόσφατα ήταν από τα δυνατά χαρτιά της δισκογραφικής της εταιρείας βρέθηκε εκτός κάδρου; Η απάντηση είναι εύκολη, και βρίσκεται στην αλλαγή σελίδας που έκανε η ίδια παίρνοντας και τα ρίσκα της. Το σύστημα τόσο απλά όσο αποθεώνει έναν καλλιτέχνη, άλλο τόσο εύκολα τον γκρεμίζει από το βάθρο του.

Η απουσία της Ζόζεφιν από την βραδιά και η αποθεωτική παρουσία της Κατερίνας Λιόλιου είναι το πιο τρανό παράδειγμα. Η πρώτη κατέβηκε από τον θρόνο της βασίλισσας, μετά από την απόφασή της να επαναστατήσει και η δεύτερη ανέβηκε στον θρόνο με δόξα και τιμή παίρνοντας συγκινημένη το βραβείο του λαικού modern τραγουδιού από τον περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά, ενώ λίγες μέρες πριν είχε δώσει συνέντευξη στον ΑΝΤ1 και στον Νίκο Χατζηνικολάου και οι “Αταίριαστοι” Κούτρας – Ντσούνος είχαν κάνει την απονομή του πλατινένιου της cd.

Ζόζεφιν: Γιατί τα έσπασε με την Panik! Όλο το παρασκήνιο για την «εξαφάνιση» από τα MAD VMA

 

Η σχέση της Ζόζεφιν με την Panik, δεν ήταν μόνο μια συνεργασία που τη στήριξε και την ανέδειξε τα προηγούμενα χρόνια, ήταν και μια σχέση πιο προσωπική… Η τραγουδίστρια έκανε στενή παρέα με τους ανθρώπους της εταιρείας, τα μεγάλα κεφάλια και περνούσαν πολλές ώρες της ημέρας μαζί και εκτός δουλειάς. Το γυαλί ράγισε μεταξύ τους μετά την ιστορία με τη Eurovision. Η Ζόζεφιν που είχε πιστέψει έντονα στην προοπτική να εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό, μετά την τελική εξέλιξη και ενώ της το είχαν τάξει, απογοητεύτηκε, τα βρόντηξε και έφυγε από την εταιρεία μιας και έτσι όπως την αντιμετώπισαν, θεώρησε ότι την κορόιδεψαν και ότι την πρόδωσαν. Η Ζόζεφιν δεν έφυγε από την εταιρεία της χαρούμενη και ούτε το διαζύγιο ανάμεσά τους ήταν βελούδινο. Έκλεισε την πόρτα πίσω της και εξαφανίστηκε.


Για την ίδια, η απόφαση της εταιρείας να μην πάει στην Eurovision δεν ήταν μόνο μια χαμένη ευκαιρία. Ήταν ένα προσωπικό στοίχημα για την καριέρα της, μια στιγμή που πίστευε ότι θα μπορούσε να την οδηγήσει σε άλλο level. Η αποχώρηση από την παλιά της δισκογραφική στέγη και το επόμενο βήμα της να υπογράψει στη Heaven, σήμανε την αρχή μιας νέας ζωής για την Ζόζεφιν μέσα στον χώρο και μια νέα καριέρα που στήνει με νέους ανθρώπους δίπλα της. Μια επιλογή που πολλοί στην αγορά είδαν ως μεγάλο ρίσκο. Γιατί όταν ένας καλλιτέχνης αφήνει πίσω του ένα δυνατό μηχανισμό υποστήριξης, δεν αλλάζει απλώς εταιρεία. Αλλάζει στρατόπεδο, αλλάζει ισορροπίες και ξεκινά ξανά από την αρχή, δημιουργεί μια νέα επαγγελματική ζωή και ρισκάρει πολλά. Η Ζόζεφιν απομάκρυνε και απομακρύνθηκε από ανθρώπους που θεώρησε ότι δεν της προσφέρουν πια και έδωσε μεγαλύτερη προσοχή στο ποιοι θα βρίσκονται από εδώ και στο εξής πραγματικά και ουσιαστικά κοντά της. Βέβαια δεν ήταν μόνο οι επαγγελματικές αλλαγές της τραγουδίστριας, ήταν και η προσωπική της ζωή που βρέθηκε επίσης στο επίκεντρο.

Η σχέση της με τον Νίνο έγινε αντικείμενο σχολιασμού, όμως η ίδια δείχνει να έχει επιλέξει να βρίσκεται δίπλα του και να προχωράνε μαζί ακόμα και επαγγελματικά αν το αποφασίσουν. Μόνο τυχαία δεν έγινε μετά την επανασύνδεσή τους το νέο τους τραγούδι “Τι κάνεις” που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.


Η αντίδραση της τραγουδίστριας!

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι όμως είναι η στάση της μετά από όλα αυτά. Γιατί ενώ πολλοί θα περίμεναν μια δημόσια αντίδραση, ένα παράπονο ή μια προσπάθεια να αποδείξει ότι αδικήθηκε, η Ζοζεφίν επέλεξε τη σιωπή. Άκρα του τάφου σιωπή ακόμα και στις δημόσιες δηλώσεις της… Δεν μπήκε στη διαδικασία να απαντήσει σε κανέναν. Δεν προσπάθησε να εξηγήσει γιατί έφυγε ή ποιος είχε δίκιο και ποιος άδικο. Προτίμησε να κοιτάξει μπροστά, να χτίσει τη νέα της προσωπική και επαγγελματική ζωή και να αφήσει τη δουλειά της να μιλήσει.

Την ίδια ώρα, το κενό που άφησε στη θέση της φαίνεται να καλύπτεται από άλλα πρόσωπα της μουσικής σκηνής. Οι ισορροπίες αλλάζουν γρήγορα και στη showbiz οι πρωταγωνιστές δεν μένουν για πάντα στην ίδια θέση. Η Ζοζεφίν όμως φαίνεται πως έχει πάρει μια απόφαση, να μην κυνηγήσει ξανά την αποδοχή ενός συστήματος, αλλά να δημιουργήσει τη δική της διαδρομή έχοντας στο πλευρό της τον Νίνο. Ο έρωτάς τους της δίνει δύναμη και στήριγμα να βλέπει με άλλα μάτια την θέση της και την στάση της μέσα στην μουσική βιομηχανία.


Μπορεί φέτος τα βραβεία Mad να μην είχαν το όνομά της, προς απογοήτευση πολλών θαυμαστών της που αντέδρασαν στα social για την απουσία της, μπορεί κάποιοι να θεώρησαν την απουσία της «μήνυμα», όμως εκείνη δείχνει να επενδύει σε μια νέα αρχή και να αδιαφορεί για το παρελθόν που την πλήγωσε και την αδίκησε. Τελικά στη μουσική βιομηχανία το πιο δύσκολο δεν είναι να ανέβεις στην κορυφή. Είναι να φύγεις από εκεί, να ξαναχτίσεις τον εαυτό σου και να αποδείξεις ότι δεν ήσουν απλώς αποτέλεσμα ενός συστήματος, αλλά μια καλλιτέχνης με δική σου δύναμη.

Η άτυχη στιγμή στα μουσικά βραβεία που δεν θα ξεχάσουμε

Θυμάστε πριν από 4 χρόνια τον σάλο που είχε ξεσπάσει με την Ζόζεφιν λόγω ενός βίντεο από τη βραδιά των MAD VMA που είχε δει το φως της δημοσιότητας στο οποίο φαινόταν ο Γιώργος Αρσενάκος και η Ζόζεφιν να σπρώχνουν έναν νεαρό που κουβαλούσε νερά;

Δείτε το στιγμιότυπο:


Η Ζόζεφιν, τότε μέσα από τον λογαριασμό της στο instagram είχε δώσει την δική της εξήγηση για το περιστατικό λέγοντας ότι δεν ήταν κάποιος εργαζόμενος που κουβαλούσε τα νερά, ήταν ο φίλος ενός καλλιτέχνη που του πήγαινε νερό στα καμαρίνια και ότι ποτέ δεν θα έσπρωχνε έτσι έναν άνθρωπο που δουλεύει. Μέσα από τον λογαριασμό της στο instagram είχε δώσει τη δική της εξήγηση για ότι συνέβη.

«Καλησπέρα παιδιά. Μόλις μπήκα στο σπίτι μου. Είχα μια πάρα πολύ δύσκολη εβδομάδα και ψυχοφθόρα. Έχω λάβει πάρα πολλά θετικά αλλά και αρνητικά μηνύματα σχετικά με το περιστατικό που έγινε στα Mad VMA και θέλω λίγο να τοποθετηθώ πάνω σε αυτό το θέμα. Σχετικά με αυτό που έγινε με το παλικάρι, θέλω να σας πω κάποιες αλήθειες και να καταλάβετε και τη δική μας πλευρά. Ξεκινώντας θέλω να πω ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μίλαγα άσχημα σε κάποιον εργαζόμενο ή σε κάποιον άνθρωπο που ήταν εκεί για να βγάλει το ψωμί του. Θέλω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν κάποιο παιδάκι, δεν ήταν κάποιος εργαζόμενος, ήταν ο φίλος ενός καλλιτέχνη που καθόταν πίσω μου. Δεν έπρεπε να βρίσκεται εκείνη τη στιγμή εκεί πέρα. Η αλήθεια είναι ότι το παιδί αυτό έφερνε σουβλάκια και μπουκαλάκια νερό για να φάει αυτός ο καλλιτέχνης και εκείνη τη στιγμή έτυχε να γίνεται η απονομή του βραβείου μου. Χαίρομαι που η σχέση μας βασίζεται στην ειλικρίνεια και θα αρκεστώ λέγοντάς σας πως στη ζωή μου έχω μάθει να σέβομαι την ανθρώπινη ύπαρξη και να λειτουργώ με ταπεινότητα. Δώστε φως και θα σας επιστραφεί».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Βάσια Παναγοπούλου βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

Αγνώριστη η Βάσια Παναγοπούλου

Εμφανίστηκε σε πρεμιέρα και δεν την γνώρισαν – Έχει ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά, έγινε ξανθιά, πλέον είναι εντελώς μεταμορφωμένη ...
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ