ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Απόστολος Ρουβάς: Η πρώτη ανάρτηση μετά την αποχώρησή του από το Survivor

Το μακροσκελές μήνυμά του

Την πρώτη του ανάρτηση μετά την αποχώρησή του από το Survivor έκανε ο Απόστολος Ρουβάς.

Ο γνωστός σεφ αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης μετά από 4,5 περίπου μήνες, καθώς ήταν ο παίκτης που αποχώρησε από τον Άγιο Δομίνικο στο επεισόδιο της περασμένης Τετάρτης (11/05). Εδώ και λίγες μέρες ο Απόστολος Ρουβάς επέστρεψε στην Ελλάδα και συγκριμένα στη γεννέτειρά του την Κέρκυρα.

Το πρωί της Τετάρτης, 18 Μαϊου έκανε την πρώτη του ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram. Συγκεκριμένα, δημοσίευσε μια φωτογραφία, όταν ακόμα βρισκόταν στο Survivor, ενώ σχολίασε στη σχετική λεζάντα: «Αν η ζωή είναι ένα ταξίδι γεμάτο στάσεις, το Survivor για μένα ήταν ένας "σταθμός" γεμάτος εμπειρίες όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές. Εκτός από παιχνίδι, ήταν η ευκαιρία να γνωρίσω ξεχωριστούς ανθρώπους, με τους οποίους θα μας δένει πάντα αυτό που μοιραστήκαμε εκεί, στην άλλη άκρη του κόσμου, όπου το μόνο πράγμα που είχαμε ήταν ο ένας τον άλλον. Γύρισα στην οικογένεια μου, στη ζωή μου, γεμάτος από εικόνες, αναμνήσεις και βιώματα.... Και το ταξίδι συνεχίζεται!».

Ακολουθεί η ανάρτηση του Απόστολου Ρουβά:

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Apostolos Rouvas (@apostolos_rouvas)

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Με κοινές αναρτήσεις η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους

Είναι επίσημο!

Νατάσα Θεοδωρίδου και Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
Η αυλαία έπεσε οριστικά για το Buongiorno σήμερα

Arrivederci: Αυλαία στο Buongiorno

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται» – Τι συνέβη λίγο πριν το τέλος της εκπομπής – «Λύγισε» η Φαίη Σκορδά – Bίvτεo
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ