ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Α. Βίσση - Δ. Βανδή: Τραγουδούν μαζί, ανταλλάζουν φιλί στο στόμα και γράφουν ιστορία

Η μεγάλη συνάντηση των δύο σταρ επί σκηνής

Ιστορία γράφτηκε στον μεγάλο τελικό του Just the 2 Of us αφού οι δύο κυρίες της ελληνικής μουσικής, Άννα Βίσση και Δέσποινα Βανδή, συναντήθηκαν για πρώτη φορά στη σκηνή.

Οι δύο σταρ, παρά τη φημολογούμενη κόντρα τους, ερμήνευσαν μερικές από τις επιτυχίες τους και παρουσίασαν στο τηλεοπτικό κοινό ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Το highlight της μουσικής τους συνάντησης ήταν, φυσικά, το φιλί στο στόμα στο τέλος της εμφάνισής τους, αλλά και η πληρωμένη απάντηση της Δέσποινας Βανδή στον Νίκο Καρβέλα. Συγκεκριμένα, ο δημιουργός είχε αναφέρει πριν κάποια χρόνια ότι η τραγουδίστρια κάνει τη Βίσση καλύτερα απ’ όλες.

«Εσύ θα κάνεις τον Καρβέλα, εγώ κάνω καλά τη Βίσση», είπε η τραγουδίστρια στη συνάδελφό της, λίγο πριν τραγουδήσουν το τραγουδί, «Αντίστροφη Μέτρηση», και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πήραν, όπως ήταν αναμενόμενο, φωτιά.

Δείτε την εμφάνισή τους στο παρακάτω βίντεο.

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Βάσια Παναγοπούλου βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

Αγνώριστη η Βάσια Παναγοπούλου

Εμφανίστηκε σε πρεμιέρα και δεν την γνώρισαν – Έχει ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά, έγινε ξανθιά, πλέον είναι εντελώς μεταμορφωμένη ...
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
: Το Ωδείο Θήβας πήρε το όνομά της – Η συγκινητική στιγμή που τραγούδησε για τη μητέρα της

Ρίγη συγκίνησης!

Η Χάρις Αλεξίου τραγούδησε ξανά 6 χρόνια μετά την απόσυρση της και καταχειροκροτήθηκε–Βίντεο
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ