ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Χάμιλτον, πάρ' το αλλιώς!

Εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα ο Βρετανός, ο οποίος επιλέγει μάλιστα να ασκεί δημόσια κριτική στη Ferrari

Έπειτα από λίγους μήνες στο Μαρανέλο, ο Λιούις Χάμιλτον δεν δείχνει και ιδιαίτερα χαρούμενος. Η θητεία του στην Ferrari μπορεί να ξεκίνησε σε πανηγυρικό κλίμα. Ωστόσο η πραγματικότητα δεν έχει δικαιώσει τις προσδοκίες μέχρι τώρα.

Ο Χάμιλτον εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα που αντιμετώπιζε και στην Mercedes με τα νέας γενιάς μονοθέσια. Ενώ είμαστε στον 4ο χρόνο εφαρμογής της φόρμουλας του 2022, ο Χάμιλτον δεν έχει καταφέρει ακόμη να βρει έναν τρόπο ώστε να εξάγει τη μέγιστη απόδοση από το μονοθέσιο του στο Q3.

Κατά συνέπεια παίρνει κατάταξη, συνήθως, πίσω από τον εκάστοτε teammate του. Είτε αυτός ήταν ο Ράσελ, είτε ο Λεκλέρ. Στην περίπτωση του Μονεγάσκου, μάλιστα, η διαφορά είναι ιδιαίτερα αισθητή. Το γεγονός αυτό υπονομεύει και τους αγώνες του Χάμιλτον. Έτσι κι αλλιώς το race pace του Βρετανού δεν θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε και εκθαμβωτικό μέχρι στιγμής.

Φυσικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εν μέρει υπαίτια για την εικόνα αυτή είναι η χαμηλή ανταγωνιστικότητα της φετινής Ferrari. Η SF-25 λειτουργεί καλά μόνο υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Ακόμη κι έτσι, όμως, ο Λεκλέρ έχει βρει τον τρόπο να τερματίσει τρεις φορές στο podium. Ο Χάμιλτον από την άλλη έχει να επιδείξει μόνο το Sprint στην Κίνα.

Οι δηλώσεις

Ένα από τα μεγάλα θέματα συζήτησης στον Καναδά ήταν η φημολογία αντικατάστασης του Βασέρ στην Ferrari. Ο Χάμιλτον στήριξε δημόσια τον Γάλλο. «Αγαπώ να δουλεύω με τον Φρεντ. Ο Φρεντ είναι κύριος λόγος για τον οποίον είμαι στην Ferrari και θα του είμαι για πάντα ευγνώμων. Είμαστε μαζί σε αυτό. Δουλεύουμε σκληρά στο παρασκήνιο» είχε δηλώσει ο Χάμιλτον την Παρασκευή.

Ο αγώνας πήγε για την Ferrari μέτρια, όπως συμβαίνει συνήθως φέτος. Στον απόηχο του GP ο Λιούις έκανε νέες δηλώσεις. Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την καθυστέρηση των αναβαθμίσεων ο Βρετανός δήλωσε: «Φυσικά και τις ζητάω. Δεν ξέρω γιατί δεν έχουμε φέρει ακόμη, ελπίζω να έρθουν σύντομα».

Στη συνέχεια ο Χάμιλτον το πήγε ένα βήμα παραπέρα. «Υπάρχουν πολλές αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Μακάρι να μπορούσα να σας πω τι συμβαίνει. Δεν μπορώ να πω πολλά. Υπάρχουν τόσα που θα μπορούσα να σας πω και τα οποία θα εξηγούσαν τα όσα συμβαίνουν φέτος. Τα προβλήματα που έχουμε όπως και τι συμβαίνει με τον οργανισμό. Αλλά στόχος μου είναι να επηρεάσω θετικά την κατάσταση. Πρέπει να αλλάξουμε πολλά. Βάζουμε τα θεμέλια σε αυτήν τη φάση, δεν δίνουμε μάχη για πρωτάθλημα» κατέληξε ο Βρετανός.

Ο λάθος τρόπος

Όταν ο Χάμιλτον είχε κλείσει με την Ferrari πολλοί παρομοίαζαν το γεγονός με την εξασφάλιση από την Scuderia του Μίχαελ Σουμάχερ πίσω στο 1996. Είχαμε γράψει τότε ότι οι δύο περιπτώσεις ελάχιστες ομοιότητες έχουν.

Κατ’ αρχάς ποιος λογικός άνθρωπος (εκτός, ίσως, από τον Μοντόγια) πίστευε ότι ο 40χρονος Χάμιλτον θα απέδιδε στο ίδιο επίπεδο με τον 27χρονο Σουμάχερ; Μία τέτοια προσδοκία απλώς δεν είναι ρεαλιστική.

Αλλά εδώ το θέμα δεν είναι τόσο οι επιδόσεις του Χάμιλτον. Ακόμη και στη δύση της καριέρας του, ο Βρετανός θα μπορούσε να προσφέρει πολλά στην Scuderia. Δυστυχώς οι παραπάνω δηλώσεις δείχνουν ότι ο Χάμιλτον είτε δεν ξέρει πώς, είτε δεν θέλει να το πράξει αυτό.

Ουσιαστικά ο Βρετανός βγήκε και είπε ότι η Ferrari ως οργανισμός έχει σοβαρά προβλήματα. Ωραία, και λοιπόν; Αυτό το βλέπουμε κι εμείς, δεν ήταν ανάγκη να μας το πει ο Χάμιλτον.

Υποτίθεται ότι ο Χάμιλτον -όπως δήλωσε και ο ίδιος- εργάζεται σκληρά για να αλλάξει τα πράγματα. Εάν όντως ισχύει αυτό τότε η οποιαδήποτε κριτική στην ομάδα πρέπει να γίνεται πίσω από κλειστές πόρτες. Όχι με δηλώσεις τύπου «ναι μεν αλλά», «ξέρετε εγώ θέλω, αυτοί δεν μπορούν» κλπ.

Δεν θυμόμαστε τον Σουμάχερ να ασκεί δημόσια κριτική στην Ferrari στα 11 χρόνια που οδήγησε για λογαριασμό της. Και, πιστέψτε μας, είχε πολλές αφορμές για να το κάνει. Αλλά ο Σουμάχερ ήταν πραγματικός ηγέτης, όχι δημοσιοσχεσίτης. Όντως εκείνος και ο Τοντ δούλεψαν σκληρά στο παρασκήνιο. Και έφεραν αποτελέσματα τα οποία οι tifosi δεν είχαν δει πριν και δεν θα έβλεπαν μετά από την χρυσή εποχή των δύο ανδρών στο Μαρανέλο.

Αυτό που κάνει ο Χάμιλτον τώρα είναι απλώς το να ασκεί εμμέσως κριτική στην ομάδα. Δεν το κάνει ωμά -χρόνια εκπαίδευσης από τον βρετανικό τύπο άλλωστε- αλλά το κάνει. Και σίγουρα δεν συνεισφέρει θετικά στην προσπάθεια, όπως θέλει να πιστεύει.

Πηγή: newsauto.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση