ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
18° Λευκωσία,
04 Δεκεμβρίου, 2021
sport fm - listen live

WRC-Ράλι Ισπανίας: Τρέχει προς τη νίκη ο Νεβίλ

Ο οδηγός της Hyundai έκανε διαφορά, ο Έβανς παραμένει μπροστά από τον Οζιέ

Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψε το δεύτερο σκέλος του Ράλι Ισπανίας ο Τιερί Νεβίλ. Ο οδηγός της Hyundai Motorsport σάρωσε στις πρώτες τέσσερις ειδικές διαδρομές της ημέρας, είχε τον ίδιο χρόνο με τον Σεμπαστιέν Οζιέ στην πέμπτη και ήταν ξανά ταχύτερος στην έβδομη.

Μία εμφάνιση που του επέτρεψε να εκτοξεύσει τη διαφορά του από τα 0.7 στα 16.4 δευτερόλεπτα και να είναι πλέον μία ανάσα από τη νίκη. Τον χωρίζουν από αυτή 50 χιλιόμετρα κι αν έρθει, θα είναι η δεύτερη του για φέτος.

Ο Βέλγος είπε στο τέλος του σκέλους: «Δεν ήταν εύκολη μέρα. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες το πρωί, είχε λίγη ομίχλη και στις ειδικές υπήρχε χώμα στην άσφαλτο. Είναι πάντα όμορφα να βρίσκεσαι στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αλλά η αυριανή ημέρα έχει προκλήσεις και τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα».

Thierry Neuville

Ακολουθούν οι δύο οδηγοί της Toyota Gazoo Racing WRT που διεκδικούν τον τίτλο: ο Έλφιν Έβανς και ο Οζιέ. Βαθμολογικά τους χωρίζουν 24 πόντοι και με την παρούσα κατάσταση, ο Ουαλός κρατά τη μάχη για τον θρόνο ανοιχτή ενόψει του μεγάλου φινάλε της σεζόν, που θα γίνει στη Μόντσα της Ιταλίας.

«Δεν είμαι χαρούμενος, δεν είχα την ημέρα που θα ήθελα. Το πρωί δεν ένιωθα άνετα πίσω από το τιμόνι και το απόγευμα η κατάσταση χειροτέρεψε», είπε ο Έβανς που είναι 22.3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον ομόσταβλό του. Όχι βέβαια πως ο Οζιέ ήταν ικανοποιημένος – κάθε άλλο. Στην τελευταία ειδική της ημέρας έσβησε ο κινητήρας του και μετά βίας διατήρησε την τρίτη θέση, με τον Ντάνι Σόρντο της Hyundai να είναι πλέον μόλις 1.2 δευτερόλεπτα μακριά του.

Μισό λεπτό πιο πίσω, στην πέμπτη θέση, είναι ο Κάλε Ροβάνπερα που το πρωί είχε έξοδο, με το Yaris WRC να βγαίνει σε ένα χωράφι αλλά να αποφεύγει τα περαιτέρω προβλήματα.

Ήταν μία ημέρα με αναποδιές για τα πληρώματα της M-Sport. Ο Αντριέν Φουρμό χτύπησε σε μπαριέρα κι αυτό έφερε αλυσίδα προβλημάτων. Αντιμετώπισε το κλαταρισμένο ελαστικό βάζοντας ρεζέρβα αλλά το Focus WRC είχε ακόμα ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και την ανάρτηση. Ο Γάλλος έχασε 10 λεπτά και παρέδωσε την έκτη θέση στον teammate του, Γκας Γκρίνσμιθ, που έχασε μόνο ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος και λανθασμένων ενδείξεων από έναν αισθητήρα του κινητήρα.

Οριακά πίσω του είναι ο Όλιβερ Σόλμπεργκ που μάλιστα θα ήταν και μία θέση ψηλότερα αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με το συμπλέκτη στο τελευταίο τεστ της ημέρας.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Νεβίλ (Hyundai) 2h03m45.7s

2 Έβανς (Toyota) +16.4

3 Οζιέ (Toyota) +38.7s

4 Σόρντο (Hyundai) +39.9s

5 Ροβάνπερα (Toyota) +1m12.3s

6 Γκρίνσμιθ (Ford) +3m45.2s

7 Σόλμπεργκ (Hyundai) +3m45.9s

8 Σολάνς (Hyundai) +3m53.8s

9 Καμιλί (Citroën) +7m52.8s

10 Γκριαζίν (Skoda) +8m02.5s

Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 50.90 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα οποία μοιράζονται σε τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες).

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Dacia, η μάρκα με το μεγάλο όραμα

Dacia, η μάρκα με το μεγάλο όραμα

Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια πελάτες, συνεχίζει να προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε εποχής
autokinito.com.cy
 |  AUTO