ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

McLaren: Πουλά μερίδιο της ομάδας της Formula 1

Η άμεση ανάγκη της μάρκας για χρήματα την αναγκάζει να πουλήσει ένα μερίδιο

Οι ιδιοκτήτες της αγωνιστικής ομάδας της McLaren στη Formula 1 σκέφτονται να πουλήσουν ένα μερίδιο,ώστε ο όμιλος να συγκεντρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια. Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να στηριχτεί ο κατασκευαστικός κλάδος της ιστορικής αγωνιστικής μάρκας.

Τα supercars της McLaren είναι διάσημα και ποθητά, ωστόσο η πανδημία του Covid-19 μείωσε σημαντικά τις πωλήσεις. Τους πρώτους τρεις μήνες του 2019 η McLaren είχε διαθέσει 953 αυτοκίνητα, αλλά το ίδιο διάστημα του 2020 μόλις 307, λιγότερο δηλαδή από το 1/3. Επίσης, οι προβλέψεις για το δεύτερο τρίμηνο δεν είναι σημαντικά καλύτερες. Με το 84% των εσόδων της να προέρχεται από τον κατασκευαστικό κλάδο, η μείωση των εσόδων από τα 217,7 εκατομμύρια δολάρια στα 136,2 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2020, άνοιξε μια τεράστια “τρύπα” στον όμιλο.

Εντωμεταξύ, η εταιρεία δεσμεύεται να πληρώνει τους προμηθευτές της εντός 60 ημερών, γεγονός που της έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα ρευστότητας. Ταυτόχρονα, φαίνεται απίθανο η McLaren να τροφοδοτήσει τις φιλοδοξίες της ομάδας στην F1, που περιλαμβάνει την επιστροφή της στο προσκήνιο μετά από χρόνια κακών αποτελεσμάτων.

Η αγωνιστική ομάδα της McLaren ιδρύθηκε το 1963 και είναι η δεύτερη παλαιότερη ομάδα της F1 μετά τη Ferrari. Είναι επίσης η δεύτερη πιο επιτυχημένη ομάδα με 12 τίτλους οδηγών. Ωστόσο, δεν έχει κερδίσει το πρωτάθλημα από τότε που ο πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον της έδωσε τη νίκη το μακρινό πλέον 2008.

Το -καλό- παράδειγμα της Ferrari
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η ιταλική μάρκα θα είναι αυτή που θα βγει αλώβητη από την πανδημία του κορονοϊού, παρότι το εργοστάσιό της στο Μαρανέλο, έκλεισε πολύ νωρίς όντας στην “καρδιά” της εξάπλωσης του κορονοϊού στην Ιταλία.

Σε αντίθεση με την McLaren, η Ferrari ρυθμίζει όλη την παραγωγή της με βάση παραγγελίες. Επομένως δεν διαθέτει απόθεμα, γεγονός που της επέτρεψε να ξεπεράσει και την τεράστια κρίση των ετών 2008-2009. Τότε, μεταξύ των δύο ετών έχασε μόνο μερικές εκατοντάδες μονάδες και στη συνέχεια επέστρεψε αμέσως στην ανάπτυξη.

Ταυτόχρονα,το αξιόχρεο προφίλ της Ferrari είναι τόσο υψηλό,που οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί στήριξη με δανεισμό θα την έχει και με το παραπάνω. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα παγκόσμιας εταιρικής εικόνας, καθώς έχει τον κορυφαίο Δείκτη Ισχύος Μάρκας (Brand Strength Index), σύμφωνα με την έρευνα Global 500 της Brand Finance, ο οποίος αγγίζει το 94,1 με άριστα το 100. Η παραπάνω εικόνα μεταφράζεται σε δείκτη αξιοπιστίας AAA+, που της εξασφαλίζει πολύ και φτηνό δανεισμό από κάθε διεθνή τραπεζικό οργανισμό.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Nέο Honda Jazz e:HEV

Nέο Honda Jazz e:HEV

Προσφέρει μία αβίαστη οδηγική εμπειρία με κύρια χαρακτηριστικά την άμεση απόκριση και την αποδοτική λειτουργία
 |  AUTO
Ηλεκτρική η επόμενη Porsche Macan

Ηλεκτρική η επόμενη Porsche Macan

Η επόμενη Porsche Macan θα κυκλοφορήσει το 2022 και θα είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για τους λάτρεις των εναλλακτικών τεχνολογιών. ...
 |  AUTO
X