

H νέα Revuelto γράφει ιστορία για την Ιταλική μάρκα αφού δεν είναι απλά ακόμα ένα supercar από τη Lamborghini. Μπορεί να αντικαθιστά τη ναυαρχίδα Aventador, όμως είναι το πρώτο της μοντέλο με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης HPEV (High Performance Electrified Vehicle).
Η Revuelto θα εφοδιάζεται με τον V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 6.5 λίτρων της Lamborghini, ο οποίος παράγει 825 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm ροπής. Βοήθεια του και τρεις ηλεκτροκινητήρες (δυο μπροστά και ένας πίσω) με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 1.015 ίππους, ενώ για την κίνηση συμβάλλει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Για τα εκατό χιλιόμετρα από στάση χρειάζεται μόλις 2,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα την ώρα.
Το μοντέλο σχεδιάστηκε με βάση τη νέα ταυτότητα της Lamborghini, ενώ οι γραμμές της χαρακτηρίζονται άκρως δυναμικές και αεροδυναμικές και αιχμηρές. Το σχήμα “Y” εμφανίζεται σε πολλά σημεία του αμαξώματος, όπως στις πλευρικές εισαγωγές αέρα, στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, στις ακτίνες των ζαντών, αλλά και στην κεντρική κονσόλα. Φυσικά οι πόρτες ανοίγουν προς τα επάνω κάτι που αποτελεί παράδοση για τη Lamborghini . Άξιο αναφοράς είναι και το ότι η πίσω αεροτομή είναι ενεργή και προσαρμόζεται αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες ή μπορεί να ελεγχθεί χειροκίνητα μεταξύ τριών τρόπων λειτουργίας.
Το εσωτερικό είναι ανάλογο των περιστάσεων με τρεις συνολικά οθόνες. 12,3 ιντσών για το ψηφιακό πίνακα οργάνων, 8,4 ιντσών για την κεντρική κονσόλα και 9,1 ιντσών απέναντι από το συνοδηγό. Για το εσωτερικό προσφέρονται εβδομήντα επιλογές χρωμάτων.
Ενισχυμένη στρεπτική ακαμψία και μειωμένο βάρος προσφέρει το νέο πλαίσιο που είναι κατά 10% ελαφρύτερο ενώ η στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά +25%. Πρόκειται για ένα μονοκόκ πλαίσιο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η μπροστινή δομή χρησιμοποιεί ένα ειδικό υλικό από κοντές ίνες άνθρακα εμποτισμένες σε ρητίνη. Είναι το πρώτο supercar με μπροστινή δομή κατασκευασμένη 100% από ανθρακονήματα πουι προσφέρει μεγαλύτερο επίπεδο απορρόφησης ενέργειας σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης.