ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα πρωτοπορεί τεχνολογικά

Θα είναι έτοιμη μετά το 2025

Η ιταλική εταιρεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει τα σχέδια ή το χρονοδιάγραμμα για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, αν και οι σχετικές καταχωρήσεις που διέρρευσαν νωρίτερα αυτό το έτος υποδηλώνουν ότι εργάζεται επάνω σε ένα τετρακίνητο διθέσιο concept με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Ο Galliera απέκλεισε όμως μια αμιγώς ηλεκτρική Ferrari για τουλάχιστον τα επόμενα πέντε χρόνια.

«Υπάρχουν μερικοί ανταγωνιστές που εισέρχονται στην αγορά με νέα τεχνολογία που θα εξετάσουμε ενδελεχώς, αλλά αυτό θα αποτελέσει πρόβλημα για τη Ferrari; Νομίζω όχι, λόγω των συγκεκριμένων στόχων που έχουμε», δήλωσε ο Galliera. Δεν απέκλεισε βέβαια μια ηλεκτρική Ferrari στο μέλλον, αλλά τόνισε πως το χρονοδιάγραμμα εξαρτάται καθαρά από τις τεχνολογικές εξελίξεις που θα προκύψουν.

«Κάτι τέτοιο θα προκαλέσει ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη αγορά για τη Ferrari; Προς το παρόν, όχι. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη αρκετά για να καλύψει τις ανάγκες ενός supercar. Τα επόμενα πέντε χρόνια, δεν πιστεύουμε ότι η τεχνολογία θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες της Ferrari. Ίσως αργότερα…”.

Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε αν η εταιρεία θα ήταν σε θέση να συνεχίσει να λειτουργεί στο Ηνωμένο Βασίλειο με τη σχετική απαγόρευση πωλήσεων μη ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο μέλλον, ο Galliera απάντησε: «Θα τηρήσουμε όλους τους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ σε κάθε αγορά, δεν πιστεύουμε ότι τέτοιοι κανονισμοί θα μας αναγκάσουν να καταστρώσουμε ειδικά σχέδια. Μόλις αναπτυχθεί περαιτέρω η ηλεκτρική τεχνολογία, θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που να ταιριάζει με τις δικές μας απαιτήσεις. Τότε, γιατί όχι; Αλλά σίγουρα το κλειδί είναι η τεχνολογία, δεν θα φτιάξουμε απλώς μια Ferrari που θα είναι ηλεκτρική επειδή απλώς το επιτάσσουν οι τάσεις της εποχής.

«Εάν εισάγουμε νέα τεχνολογία πρέπει να φέρουμε σίγουρα κάτι νέο στην αγορά. Έτσι η Ferrari δούλευε πάντα με τη νέα τεχνολογία. Η εξέλιξη είναι 100% στο DNA της ιταλικής εταιρίας”. Ο Galliera πρόσθεσε ότι η νέα υβριδική plug-in SF90 Stradale έδειξε ότι οι αγοραστές της Ferrari είναι ανοιχτοί στην ηλεκτροκίνηση, λέγοντας: «Έχουμε πελάτες που αγαπούν τη χρήση της λειτουργίας των EV νωρίς το πρωί προκειμένου να φύγουν αθόρυβα από το σπίτι και στη συνέχεια όμως να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον βενζινοκινητήρα για να ακούσουν τον εντυπωσιακό ήχο της Ferrari στον ανοιχτό δρόμο”, τόνισε με νόημα. Ο θόρυβος του κινητήρα υπήρξε ανέκαθεν βασικό κομμάτι της «συναισθηματικής» προσφοράς της Ferrari στους λάτρεις της οδήγησης.

Όταν ρωτήθηκε πώς θα χειριστεί η εταιρεία τον ήχο σε ένα επερχόμενο EV, ο Galliera είπε: «Αυτή είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Εργαζόμαστε σκληρά γι αυτό, αλλά δεν θα πω αν έχουμε βρει ακόμη τη λύση ή όχι… Αλλά όταν έρθει η ώρα να κάνει την κίνησή της η Ferrari, σίγουρα θα έχει την κατάλληλη απάντηση”, ολοκλήρωσε.

newsauto.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO