ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η Formula 1 ελέγχει τα συναισθήματα των θεατών

Οι υπεύθυνοι της Formula 1 αποκάλυψαν, ότι παρακολουθούσαν μέσω ηλεκτροκαλωδίων τις αντιδράσεις τηλεθεατών των Γκραν Πρι

Τίποτα δεν αφήνει πλέον στην τύχη του η Liberty Media. Όπως αποκάλυψε ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας για θέματα της Formula 1, Πατ Σίμοντς, στόχος των νέων ιδιοκτητών είναι να δημιουργήσουν πιο ενδιαφέροντες αγώνες.

Ο Σίμοντς ανέφερε, ότι «είμαστε απολύτως προσηλωμένοι, στο τι είναι καλό για το άθλημα και τι κάνει έναν αγώνα καλό. Θα σας εξέπλησσε το πλήθος των αναλύσεων, που πραγματοποιούμε». Ο Βρετανός αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι η Liberty Media παρακολουθεί τις συναισθηματικές αντιδράσεις των οπαδών, που κάθονται μπροστά στην τηλεόραση και παρακολουθούν Γκραν Πρι. «Καλωδιώσαμε ανθρώπους, ενώ έβλεπαν τους αγώνες», ανέφερε ο Σίμοντς και συμπλήρωσε ότι αυτό έγινε, για να διαπιστώσουν τι συναρπάζει περισσότερο τους τηλεθεατές.

Για να γίνει αυτό δυνατόν, μετρήθηκαν οι γαλβανικές αποκρίσεις του δέρματός τους μέσω ενός πολύπλοκου συστήματος. «Με αυτόν τον τρόπο μπορέσαμε να ταξινομήσουμε τις αντιδράσεις τους, ενώ έβλεπαν τους αγώνες. Από αυτό θέλουμε να μάθουμε, ποια πράγματα είναι σημαντικά, για να ενθουσιαστούν οι θεατές».

Το δέρμα ανταποκρίνεται στα διαφορετικά ερεθίσματα και με τη μέτρηση της γαλβανικής απόκρισης παρέχονται σημαντικές ενδείξεις αναφορικά με τις συναισθηματικές διακυμάνσεις μας. Ετσι μπορεί να εξακριβωθεί η ένταση των συναισθημάτων π.χ. σε κάποιες ιδιαίτερες στιγμές ενός αγώνα Formula 1, είτε είναι ενθουσιασμός είτε αδιαφορία ή απογοήτευση. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που αναφέρει ο Σίμοντς αφορά στις φάσεις με τα αυτοκίνητα ασφαλείας, «οι οποίες κεντρίζουν μερικές φορές το ενδιαφέρον και μερικές φορές το σκοτώνουν».

Μέσα από αυτούς τους ελέγχους, αλλά και με πολυάριθμες άλλες ερευνητικές μεθόδους, επιδιώκει να δημιουργήσει η Liberty Media τη…συνταγή ενός καλού αγώνα. «Τότε θα μπορέσουμε να προσπαθήσουμε και να τον σχεδιάσουμε έτσι, όχι μόνον ως προς τις τεχνικές ρυθμίσεις, αλλά και τις αγωνιστικές», τόνισε ο Σίμοντς που συμπλήρωσε πάντως τα εξής: «Δεν θα μπορέσεις να έχεις ποτέ 21 αγώνες όπως στη Γερμανία το 2019. Αυτό δεν θα συμβεί ποτέ. Αυτό όμως που μπορούμε να προσπαθήσουμε, είναι να εξασφαλίσουμε 15 πραγματικά καλούς αγώνες ανά έτος και άλλους έξι αρκετά καλούς». Ως γνωστόν ο περυσινός αγώνας στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας έγινε υπό βροχή, ζήσαμε χαοτικές καταστάσεις, μεγάλες ανατροπές και εκπλήξεις και στο τέλος είχαμε τον Κβίατ στο βάθρο και τον Χάμιλτον ένατο.

Κάτι άλλο που διαπίστωσαν οι υπεύθυνοι της Liberty Media και είναι γνωστό και από άλλα αθλήματα, έχει να κάνει με τη ροή του αγώνα καθώς το ενδιαφέρον των θεατών κορυφώνεται προς το τέλος του. Σύμφωνα με τον Σίμοντς, «αν είναι το τέλος ενός αγώνα καλό, τότε τον αξιολογούν οι άνθρωποι ως καλό. Αν ήταν η μεσαία φάση του αγώνα καλή, όμως το τέλος μάλλον προβλέψιμο, τότε δεν το βρίσκουν οι άνθρωποι αυτό το Γκραν Πρι πλέον τόσο καλό». Γι αυτόν τον λόγο συνεργάζεται στενά η Liberty Media με την Pirelli, ώστε να εξελίξουν οι Ιταλοί ελαστικά που θα συμβάλλουν αγωνιστικά προς μία τέτοια κατεύθυνση. Ο Βρετανός αποκάλυψε επίσης, ότι μετά τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών που θα ισχύσουν από το 2021 επικεντρώνεται πλέον το ενδιαφέρον της Formula 1 στους αγωνιστικούς κανονισμούς με στόχο τις βελτιωτικές αλλαγές τους.

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X