Το 2026, η Formula 1 εισέρχεται σε μια νέα εποχή, η οποία θα ξεκινήσει με νέους τεχνικούς κανονισμούς που θα αλλάξουν σημαντικά τα μονοθέσια - από τις διαστάσεις και το βάρος, μέχρι τα συστήματα κίνησης και την αεροδυναμική, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης του ground effect.
Η πρώην υπεύθυνη στρατηγικής στη Formula 1, Μπέρνι Κόλινς, υπέδειξε τις McLaren και Mercedes ως τους πιθανούς πρωταγωνιστές στο grid των 11 ομάδων την επόμενη χρονιά. Το 2026, το άθλημα θα υποστεί μια σοβαρή αλλαγή με σημαντικές τροποποιήσεις στην αεροδυναμική και τα συστήματα κίνησης, κάτι που απειλεί να προκαλέσει μια ουσιαστική ανακατάταξη στην τρέχουσα ιεραρχία των δυνάμεων.
Οι φήμες στο paddock υποδεικνύουν ότι το σύστημα κίνησης της Mercedes αναμένεται να είναι το καλύτερο στο πρωτάθλημα και να φέρει την ομάδα στην κορυφή. Δεδομένου ότι η McLaren διαθέτει το ισχυρότερο πακέτο φέτος και χρησιμοποιεί επίσης το σύστημα κίνησης της Mercedes, η Κόλινς πιστεύει ότι η μάχη για το πρωτάθλημα μπορεί να εξελιχθεί μεταξύ των δύο κατασκευαστών.
«Όλοι πιστεύουμε ότι ο κινητήρας της Mercedes θα είναι ο καλύτερος την επόμενη χρονιά, αυτός ο κινητήρας βρίσκεται και στη McLaren. Πιστεύω ότι η μάχη μεταξύ Mercedes και McLaren μπορεί να αποδειχθεί η μεγάλη είδηση για την επόμενη χρονιά», ανέφερε αρχικά δήλωσε η Κόλινς στο Sky F1
«Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο που να μου υποδεικνύει ότι η Mercedes θα έχει σίγουρα πλεονέκτημα έναντι της McLaren, όταν βλέπουμε την τρέχουσα απόδοση του μονοθεσίου των παγκόσμιων πρωταθλητών. Δύο οδηγοί σε μία ομάδα, που πιέζουν ο ένας τον άλλον πολύ δυνατά σε κάθε περίοδο, είναι αυτό που χρειάζεσαι για να αναπτύξεις ένα μονοθέσιο και ένα νέο είδος κανονισμών, και αυτό θα βοηθήσει πραγματικά τόσο τη Mercedes όσο και τη McLaren», πρόσθεσε.
Το 2026, η Mercedes θα διατηρήσει τους οδηγούς της, Τζορτζ Ράσελ και Κίμι Αντονέλι, με τον τελευταίο να έχει πίσω του μια ολόκληρη σεζόν εμπειρίας. Η Κόλινς πιστεύει ότι ο Αντονέλι θα είναι ένας σημαντικά βελτιωμένος οδηγός στη δεύτερη σεζόν του και θα έχει την αυτοπεποίθηση να πιέσει τον πιο έμπειρο Ράσελ.
«Ο Τζορτζ θα νιώθει πάντα ότι έχει ένα πλεονέκτημα όσον αφορά την εμπειρία σε αυτή την ομάδα, τουλάχιστον. Η Mercedes γενικά είναι αρκετά αμερόληπτη στον τρόπο που παίρνει αποφάσεις και στον τρόπο που προσεγγίζει τους αγώνες. Το γεγονός ότι ο Κίμι θα έχει μια πλήρη χρονιά πίσω του και θα ξεπεράσει κάποιες από τις απογοητεύσεις αυτής της χρονιάς, καθώς και κάποια από τα πράγματα με τα οποία πάλεψε, σίγουρα θα βοηθήσει».
«Αλλά θα είναι σε θέση να πιέσει τον Τζορτζ. Νομίζω ότι το σημαντικό για τη Mercedes είναι ότι αν και οι δύο οδηγοί πιέζουν ο ένας τον άλλον προς τα εμπρός, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αναπτυχθεί ένα μονοθέσιο και να ληφθεί η καλύτερη δυνατή ανατροφοδότηση», κατέληξε.
sportal.gr






























