ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Formula 1, Σάινθ: «Red Bull και Aston Martin έχουν τη μισή φθορά ελαστικών από εμάς»

Έντονος προβληματισμός επικρατεί στις τάξεις της Scuderia Ferrari για τον τρόπο που η SF-23 χειρίζεται τα φετινά ελαστικά της F1.

Η νέα αγωνιστική χρονιά δεν ξεκίνησε ιδανικά για τη Scuderia Ferrari, με την ιταλική ομάδα να μην έχει την ταχύτητα να παλέψει έναντι των δύο οδηγών της Red Bull Racing στο Grand Prix Μπαχρέιν. Το μεγαλύτερο πρόβλημά της δεν ήταν η απόδοση του μονοθεσίου, αλλά η διαχείριση των ελαστικών. Τόσο ο Σαρλ Λεκλέρ όσο και ο Κάρλος Σάινθ έφθειραν πολύ τη μαλακή και τη σκληρή γόμα της Pirelli και στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έχαναν μέχρι και ένα δευτερόλεπτο στο γύρο από τον Μαξ Φερστάπεν. Όμως δεν είναι μόνο η RB19 που έχει μικρή φθορά, αλλά και η Aston Martin AMR23, όπως απέδειξε με τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Σάινθ μετά το τέλος του αγώνα στο Σακχίρ ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος και απογοητευμένος με τον τρόπο που το μονοθέσιό του χειρίζεται τα φετινά ελαστικά: «Είναι πολύ ανησυχητική η διαφορά που έχουμε στη φθορά των ελαστικών. Η ευχή μου είναι πως σε άλλες πίστες που η φθορά των πίσω ελαστικών είναι μικρότερη, μπορούμε να σταθούμε καλύτερα. Είναι ξεκάθαρο πως το μονοθέσιο των Red Bull και Aston Martin έχει κάτι που κάνει τα ελαστικά να φθείρονται λιγότερο. Αν δούμε τη Mercedes, έχει την ίδια φθορά με εμάς, αλλά τα άλλα δύο μονοθέσια δεν έχουν καθόλου. Είναι κάτι που πρέπει να αναλύσουμε και να δούμε τι πρέπει να κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε. Είδαμε πόσο ο Μαξ Φερστάπεν και ο Φερνάντο Αλόνσο πίεζαν τα ελαστικά τους κι εμείς κάναμε συντήρηση».

Κάρλος Σάινθ

Η φθορά των ελαστικών στη Ferrari είναι κάτι που την ταλαιπώρησε αρκετά και την περασμένη σεζόν. Σύμφωνα με τον Ισπανό, το φαινόμενο δεν έχει βελτιωθεί ακόμη.

«Η φθορά των ελαστικών είναι όσο άσχημη ήταν πέρυσι, είναι πάνω-κάτω η ίδια. Είναι απλά τα άλλα δύο μονοθέσια που για κάποιο λόγο έχουν τη μισή φθορά από τη δική μας. Είμαστε όμως σίγουροι πως η κατάσταση θα αλλάξει στους επόμενους αγώνες. Το Μπαχρέιν είναι η πίστα που φθείρει πιο πολύ από όλες τις υπόλοιπες τα ελαστικά. Είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε καλύτερη εικόνα σε άλλες πίστες», είπε.

Το ξεκίνημα της φετινής σεζόν ήταν πολύ άσχημο για τη Ferrari. Η 4η θέση του Σάινθ, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρ, έφερε την ομάδα στην 4η θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Πηγή: gazetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X