ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1: Το «Drive to Survive» του Netflix οδήγησε σε προσέλευση ρεκόρ (vid)

Πρωτοφανής ήταν ο αριθμός των θεατών, που βρέθηκαν στον Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης

Δύο χρόνια χωρίς τους ήχους από τα μονοθέσια της Formula 1, στο Grand Prix της Αυστραλίας, ήταν πολλά. Το κοινό απέδειξε την αγάπη του για το κορυφαίο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κατακλύζοντας το Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.

Συγκεκριμένα, βάσει των στοιχείων που έγιναν γνωστά, στις εξέδρες βρέθηκαν συνολικά 419.000 θεατές, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ για το εν λόγω Grand Prix.

Η κυβέρνηση της Βικτώριας, η οποία έχει δεχτεί έντονη κριτική για τα αυστηρά lockdowns που επέβαλε, είναι πεπεισμένη πως αυτό είναι ένα σημάδι ότι η πρωτεύουσα της πολιτείας επιστρέφει στην κανονικότητα μετά από δύο χρόνια όπου ο κορονοϊός δημιούργησε τεράστιες αλλαγές στην καθημερινότητα του κόσμου.

Οι διοργανωτές του Grand Prix υποστηρίζουν ότι σπάει επίσης το ρεκόρ για τους περισσότερους ανθρώπους σε οποιοδήποτε Grand Prix της Formula 1 οπουδήποτε στον κόσμο.

Βάσει των αριθμών που έχουν ανακοινωθεί, περισσότερα από 128.000 άτομα παρακολούθησαν τον αγώνα της Κυριακής, ενώ 123.247 άτομα ήταν στην πίστα για τις κατατακτήριες του Σαββάτου.

Οι διοργανωτές πιστεύουν ότι αυτή η πρωτοφανής αύξηση του κοινό στις εξέδρες οφείλεται εν μέρει και στη σειρά του «Drive To Survive» του Netflix.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Australian Grand Prix Corporation, Andrew Westacott, σχολίασε σχετικά:

«Απλώς μου αρέσει που όταν περπατούσα στους χώρους της πίστας έβλεπα ανθρώπους που χαμογελούσαν, ο κόσμος διασκέδαζε και χαιρόταν για αυτό που κάνει την πόλη μας υπέροχη», είπε.

Μάλιστα, οι διοργανωτές θέλουν να γίνει η Αυστραλία ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς και στη συνέχεια να γίνουν Grand Prix στις γύρω χώρες.

«Είναι μακρύς ο δρόμος για να φτάσεις στη Μελβούρνη για έναν μόνο αγώνα», είπε ο Andrew Westacott και εξήγησε πως:

«Το MotoGP τα καταφέρνει πολύ καλά στο τέλος της χρονιάς, όπου έχουν στο καλεντάρι τους τη Μαλαισία, την Ιαπωνία και την Αυστραλία».

Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της κυβέρνησης της Βικτώριας, Τζέιμς Μερλίνο, είπε από την πλευρά του:

«Η πόλη είχε θόρυβο το περασμένο Σαββατοκύριακο, σημειώθηκε μεγάλη επιτυχία. Μόνο οι εικόνες της Μελβούρνης που μεταδίδονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, είναι μια μεγάλη διαφήμιση για την πολιτεία μας και για την πόλη μας».

Πηγή: gazetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X