ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Φήμες για την απόσυρση του Βαλεντίνο Ρόσι από την ενεργό δράση!

Βόμβα μεγατόνων ή απλές φήμες; Ο Ρόσι φέρεται, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έτοιμος να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν από την ενεργό δράση, με πιθανό αντικαταστάτη του στην Petronas Yamaha τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, η συνεργασία του Βαλεντίνο Ρόσι με την Petronas Yamaha ενδέχεται να μην ανανεωθεί μετά το τέλος της εφετινής αγωνιστικής σεζόν. Στα δημοσιεύματα υποστηρίζεται ότι ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα αποσυρθεί από το MotoGP και ότι τη θέση του στη δορυφορική Petronas Yamaha θα την πάρει ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ο οποίος έχει ανακοινωθεί επίσημα ότι θα αποχωρήσει από τη Ducati. Αφορμή αυτής της φημολογίας ήταν οι δηλώσεις του Ντόβι, ότι θα διεκδικήσει του χρόνου το πρωτάθλημα MotoGP, την ίδια στιγμή που δεν υπάρχει κάποια γνωστή κενή θέση στις ομάδες εκτός της Aprilia.

Αρα η ανακοίνωση του Ντόβι δεν μπορεί να αφορά την Aprilia, η οποία έχει μια μοτοσικλέτα που δεν θα τον βοηθήσει να πλησιάσει κοντά στο βάθρο. Ένας αναβάτης αυτού του βεληνεκούς θα έψαχνε κάτι καλύτερο και η Petronas Yamaha είναι η μοναδική λύση η οποία «παίζει». Την ίδια στιγμή, ο Ρόσι έχει ξεκαθαρίσει ότι θα υπογράψει συμβόλαιο μόνο αν δει ότι υπάρχει η προοπτική της νίκης, τόσο από πλευράς του, όσο και από την πλευρά της ομάδας του.

Το σενάριο αποχώρησης του Ρόσι από την ενεργό δράση άρχισε να διαγράφεται εντονότερα, όσο περισσότερο αργούσε η υπογραφή ενός νέου συμβολαίου του με τη Yamaha, αν και οι υπεύθυνοι της ιαπωνικής ομάδας υποστήριζαν ότι απομένουν μόνον τα τυπικά για την υπογραφή του και ότι η καθυστέρηση οφείλεται στους…δικηγόρους.

Από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι ο «Γιατρός» δεν βλέπει πλέον φως στην άκρη του τούνελ, ενώ είναι 41 ετών. Ο Βάλε παλεύει από το 2009 για τον δέκατο παγκόσμιο τίτλο του, έχει να νικήσει σε Γκραν Πρι του MotoGP από τις 25 Ιουνίου 2017 στο Άσεν της Ολλανδίας, η Yamaha δεν δείχνει ικανή να ανταγωνιστεί τις άλλες κορυφαίες ομάδες, ο ίδιος δεν μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στα νέα ελαστικά της Michelin, ενώ χάνει κατά κράτος από τους νεαρούς οδηγούς ο Ζαρκό, ο Κουαρταραρό ή ο Βινιάλες, ενώ ούτε η αλλαγή του αρχιμηχανικού του δεν έφερε σημαντικές βελτιώσεις στις επιδόσεις του.

Οι ρυθμίσεις της Yamaha από την άλλη, που έκαναν τον κινητήρα ισχυρότερο, είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην αξιοπιστία του μοτέρ και για αυτό ο κόφτης των στροφών έπεσε κατά 500 σ.α.λ., οπότε το μηχανάκι κέρδισε σε αντοχή, αλλά έχασε σε ταχύτητα και έμεινε εκτός διεκδίκησης της νίκης. Ως αποτέλεσμα ο Βαλεντίνο Ρόσι αυτή τη στιγμή δεν βλέπει κάποια προοπτική νίκης μπροστά του και δεν αποκλείεται να πάρει το δρόμο της αποχώρησης από το MotoGP πλέον.

Είναι σίγουρο ότι στις επόμενες ημέρες θα έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το ζήτημα. Σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί θα μιλάμε για το κλείσιμο ενός τεράστιου κεφαλαίου στην ιστορία των αγώνων σε δύο τροχούς, αφού ο Βαλεντίνο Ρόσι έχει κατακτήσει 9 φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, όπου έχει λάβει μέρος σε 407 Γκραν Πρι σημειώνοντας 115 νίκες και έχοντας ανέβει συνολικά 235 φορές στο βάθρο. Μιλάμε δηλαδή για τον ζωντανό θρύλο του αθλήματος.

Πηγή: gazzetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

X