ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Οι χαμένοι του τηλεοπτικού παιγνιδιού

Το μόνο σίγουρο και πολύ πριν την όποια τελική κατάληξη, είναι πως χαμένος της όλης υπόθεση είναι ο κόσμος, ο φίλαθλος – τηλεθεατής

Γιώργος Λογίδης

Γιώργος Λογίδης

Τεράστιο το ενδιαφέρον της υπόθεσης η οποία εξελίσσεται τις τελευταίες μέρες, σε σχέση με την τηλεοπτική στέγη της Ομόνοιας και το ενδεχόμενο διακοπής της συνεργασίας της με την Primetel. Τεράστιο το ενδιαφέρον και με προεκτάσεις οι οποίες δεν περιορίζονται μόνο στους δύο αυτούς… παίκτες του τηλεοπτικού παιγνιδιού.

Προεκτάσεις οι οποίες αγγίζουν το τρίτο μέρος, μια άλλη τηλεοπτική πλατφόρμα, η οποία φυσιολογικά θα επωφεληθεί από το ενδεχόμενο διακοπής της συνεργασίας αυτής, προεκτάσεις που επηρεάζουν και όλες τις υπόλοιπες υφιστάμενες συμφωνίες τηλεοπτικών δικαιωμάτων, γιατί αναπόφευκτα, η όποια κατάληξη, είτε θα ανοίξει είτε θα κλείσει δρόμους για παρόμοιες κινήσεις στο μέλλον, από άλλες ομάδες, θα ανοίξει ή θα κόψει την όρεξη σε τηλεοπτικές πλατφόρμες, σε σχέση με την ασφάλεια που παρέχει ένα συμβόλαιο, με τις απαραίτητες υπογραφές, σφραγίδες και προκαταβολή…

Υπάρχει βέβαια ένα ακόμη μέρος του όλου τηλεοπτικού σκηνικού, ένας ακόμη… παίκτης. Ο φίλαθλος – τηλεθεατής και στην προκειμένη περίπτωση συνδρομητής. Σημαντικός ο ρόλος του, αφού στην ουσία σε αυτόν και τη μηνιαία συνδρομή του, στοχεύουν οι τηλεοπτικές πλατφόρμες. Από την όποια κατάληξη του θέματος και της σχέσης Ομόνοια – Pimetel, θα προκύψουν νικητές και χαμένοι, για να έχουμε, ωστόσο, ξεκάθαρη εικόνα θα πρέπει να περιμένουμε. Και αν θα πάμε σε μια δικαστική διαμάχη, ίσως πάρει καιρό να μετρηθούν κέρδη και ζημιές, να αναδειχθούν νικητές και ηττημένοι.

Το μόνο σίγουρο και πολύ πριν την όποια τελική κατάληξη, είναι πως χαμένος της όλης υπόθεση είναι ο κόσμος, ο φίλαθλος – τηλεθεατής. Χαμένος ήταν ήδη από καιρό, από τη στιγμή που σε μια χώρα με πληθυσμό κάτω του εκατομμυρίου και με ένα πρωτάθλημα επιπέδου μικρομεσαίας (ποδοσφαιρικής) χώρας, το τηλεοπτικό προϊόν διανέμεται σε δύο και από του χρόνου σε τρεις συνδρομητικές πλατφόρμες!

Τώρα γιατί χώρες με τεράστιο ποδοσφαιρικό εκτόπισμα όπως η Αγγλία, η Ισπανία, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία, προσφέρουν μεν το προϊόν τους με συνδρομή, με κεντρική, ωστόσο, διαχείριση και σε μία μόνο συνδρομητική πλατφόρμα και εμείς εδώ στην Κύπρο δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε με αυτό τον τρόπο, είναι άξιο απορίας.

Ίσως γιατί το brand name των κυπριακών ομάδων είναι σε τέτοιο βαθμό και εκτόπισμα, που από μόνη της μια πλατφόρμα δεν μπορεί να το… αντέξει. Λέμε τώρα…

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS