ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό και η Μπέριλ: «Θα μας λείψετε όλοι»

Μετά τον Σακίλ ΜακΚίσικ, και η σύζυγός του, Μπέριλ, αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό με μήνυμα στα social media

Ο Σακ ΜακΚίσικ ανακοίνωσε το τέλος της παρουσίας του στην ομάδα του Ολυμπιακού με ένα μήνυμα στο λογαριασμό του στο Instagram.

Λίγη ώρα αργότερα, ήταν η σειρά της συζύγου του, Μπέριλ, να αποχαιρετήσει τους «ερυθρόλευκους», ευχαριστώντας άπαντες στην ομάδα αλλά και τους οπαδούς.

«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι», έγραψε αναλυτικά η Μπέριλ.


Ολυμπιακός: Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα της Μπέριλ ΜακΚίσικ

 

Πηγή: Sport-fm.gr

Hot Spot: Τελευταία Ενημέρωση