ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Σε κλινική ο Κούμας

Ένιωσε αδιαθεσία

Σε ιδιωτική κλινική μεταφέρθηκε ο πρόεδρος της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας, λόγω αδιαθεσίας που ένιωσε κατά τη διάρκεια της συνάντησης των παραγόντων των ομάδων με τον αρχιδιαιτητή, Μπερνάρ Λαγιέκ.

Η συνάντηση γινόταν σε ξενοδοχείο της πρωτεύουσας και άμεσα κλήθηκε ασθενοφόρο που τον μετέφερε σε κλινική για περίθαλψη. 

Α Κατηγορία: Τελευταία Ενημέρωση

ΑΠΟΕΛ: Στίγμα από Ελλάδα

ΑΠΟΕΛ: Στίγμα από Ελλάδα

Ο ΑΠΟΕΛ συνεχίζει να «χτενίζει» την ελληνική αγορά, με στόχο να κλείσει έγκαιρα και στοχευμένα τα κομμάτια του παζλ για ...
 |  ΑΠΟΕΛ