ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ομόνοια: Όποιος θέλει και… προλάβει

Έντονο το ενδιαφέρον των οπαδών για τη νέα εμφάνιση

Πέτρος Παπαγιώργης

Πέτρος Παπαγιώργης

info@24sports.com.cy

Στις 24 Φεβρουαρίου του έτους 2001 η Ομόνοια απέσυρε την φανέλα με τον αριθμό 12 και την αφιέρωσε στον κόσμο της. Η ιδέα αυτή ήταν του Ολλανδού τότε προπονητή της ομάδας Χενκ Χάουαρτ και υλοποιήθηκε από τον τότε πρόεδρο της ομάδας Δώρο Σεραφείμ που παρέδωσε τη φανέλα με το νούμερο 12 στον εκπρόσωπο των ΣΥΦΙ Τάσο Μενοίκου.

Είκοσι σχεδόν χρόνια μετά η άρρηκτη σχέση της Ομόνοιας με το κόσμο της υπενθυμίζεται και εκφράζεται και με ένα άλλο τρόπο. ,. Κυριολεκτικά.

Ένα τρόπο που δείχνει με παραστατικότητα ότι ο λαός είναι σύμμαχος της ομάδας μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η διαφορά

Είναι ιδέα του τμήματος μάρκετινγκ ανθρώπων της εταιρείας αλλά και ανθρώπων της Macron, η οποία προμηθεύει από πέρσι την Ομόνοια με αθλητικό υλικό Ήταν, συγκεκριμένα, ιδέα που βγήκε μέσα από μια συζήτηση για θέματα που αφορούν τη συνεργασία των δυο πλευρών.

Δημιουργείται μια πρωτότυπη και μοναδική εμφάνιση που θυμίζει σε όλους τους Ομονοιάτες τη χρονιά που βρήκε την ομάδα ξανά στην πρώτη θέση. Οπαδοί της ομάδας μπορούν να αναγράψουν είτε το δικό τους όνομα, είτε της οικογένειάς τους, είτε αγαπημένου τους προσώπου, ή ακόμα και οργανωμένου συνόλου ή επιχείρησης, στις εμφανίσεις της σεζόν 2020-21.

Με αυτές θα αγωνίζεται η Ομόνοια στο πρωτάθλημα, στο κύπελλο και στα Ευρωπαϊκά παιχνίδια. Τα ονόματα αυτών που θα δηλώσουν συμμετοχή θα αναγράφονται και στις δύο επίσημες εμφανίσεις, δηλαδή και στην εντός και στην εκτός έδρας.

 Θα αναγράφονται στο μπροστινό μέρος της εμφάνισης με μικρά γράμματα (που δεν θα υπερβαίνουν τα 25) και θα δημιουργηθεί ένα συνολάκι πολύ αξιόλογο από πλευράς αισθητικής

Είναι περιορισμένος ο αριθμός των ονομάτων που μπορούν να αναγραφούν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Υπάρχει προθεσμία για δήλωση μέχρι τις 2 Ιουνίου

« Είναι εντυπωσιακή η ανταπόκριση του κόσμου» τονίζει ο Υπεύθυνος του Τμήματος Μάρκετινγκ της ομάδας Γιώργος Κακουρίδης, που συνεχίζει: Η ζήτηση είναι πέραν των προσδοκιών μας, Ο κόσμος νοιώθει μεγάλη ικανοποίηση για τηn εικόνα της ομάδας τη χρονιά που πέρασε και της το ανταποδίδει»

Η προσπάθεια αυτή με βάση τα γεγονότα έχει αγκαλιαστεί από μεγάλο αριθμό Ομονοιατών. Βετεράνοι ποδοσφαιριστές, πρώην διοικούντες, οργανωμένα σύνολα οπαδών …δηλώνουν συμπαράταξη.

Στην εμφάνιση θα αναγράφονται επίσης ονόματα αποβιωσάντων οπαδών της ομάδας

Με βάση τα δεδομένα εκείνο που ισχύει, χωρίς υπερβολή, είναι το όποιος προλάβει…πρόλαβε.

 Πέραν του θέματος της εμφάνισης το τμήμα μάρκετινγκ προωθεί και άλλα κομμάτια της δουλειάς.

Ετοιμάζονται για παράδειγμα διάφορα συλλεκτικά προϊόντα σε πολύ προσιτές τιμές, Η μπουτίκ επίσης αναμένεται να εμπλουτιστεί και με προϊόντα της Macron, η οποία προμηθεύει από πέρσι την Ομόνοια με αθλητικό υλικό, ενώ έχει αρχίσει η διαδικασία ανανέωσης με τους χορηγούς της ομάδας. Σημειώνεται ότι όσοι χορηγοί έχουν εντοπιστεί έχουν ανανεώσει
Υπενθυμίζεται ότι η συνεργασία με τη FONBET ισχύει και τη νέα χρονιά.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Πέτρος Παπαγιώργης

ΟΜΟΝΟΙΑ: Τελευταία Ενημέρωση

Μέτωπο κατά Αργυρού

Μέτωπο κατά Αργυρού

Προκύπτουν αντιδράσεις από ομάδες για την πρόθεση της ΚΟΠ να τον τοποθετήσει στο πόστο του εκπαιδευτή
 |  ΟΜΟΝΟΙΑ
X