ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Advertisement

Μαζί σε τουρνουά στην Κύπρο Ολυμπιακός και Άρης

Ολυμπιακός και Άρης θα λάβουν στις 11 και 13 Σεπτεμβρίου μέρος στο τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης» στη Λευκωσία

Σε ένα πολύ δυνατό διεθνές τουρνουά θα παίξουν Ολυμπιακός και Άρης στις 11 και 13 Σεπτεμβρίου. Οι δύο ελληνικές ομάδες θα συμμετέχουν στο τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης» στη Λευκωσία, μαζί με Μακάμπι Τελ Αβίβ και Ερυθρό Αστέρα. Οι αγώνες θα γίνουν στο «Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία», που χωρά 6.000 θεατές.

Το πρόγραμμα των αγώνων:

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου
18:30 Άρης-Ερυθρός Αστέρας
20:45 Ολυμπιακός-Μακάμπι Τελ Αβίβ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου
16:45 Άρης-Μακάμπι Τελ Αβίβ
19:00 Ολυμπιακός Ερυθρός Αστέρας

 

Πηγή: sport-fm.gr

Α1: Τελευταία Ενημέρωση

Από το Σούνιο με αγάπη…

Από το Σούνιο με αγάπη…

Είναι πολλοί, από τα 35 και πάνω, που έμαθαν μπάσκετ με τον Παναθηναϊκό του Ομπράντοβιτς... για αυτούς αυτή η επιστροφή ...
Λούης Νικολάου
 |  BASELINE