ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Το πήρε η Mercedes, πλησιάζει ο Χάμιλτον

Απόλυτη γερμανική κυριαρχία και στην Ίμολα

Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε το Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνα και η Mercedes σφράγισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2020 με έναν ακόμα τερματισμό 1-2. Ο Βάλτερι Μπότας ξεκίνησε καλά, με τον Χάμιλτον να χάνει τη δεύτερη θέση από τον Μαξ Φερστάπεν. Στη συνέχεια Ο Φερστάπεν ξεκίνησε το χορό των pitstop, στην προσπάθειά του να βρει τρόπο να προσπεράσει τον Βάλτερι Μπότας.

Η πίστα φάνηκε σε όλους του οδηγούς υπέροχη σε σχεδίαση, αλλά τρομερά δύσκολη στα προσπεράσματα για τα μοντέρνα υβριδικά μονοθέσια. Ακόμα και στη μεγάλη σε μήκος ευθεία με τον DRS όλου σχεδόν αντιμετώπισαν προβλήματα και δύσκολα είδαμε προσπεράσματα. Αμέσως μετά τον Μαξ μπήκε και ο Μπότας για νέα ελαστικά και ο Χάμιλτον έμεινε μόνος στην πρώτη θέση και έκανε πολλούς γύρους με τα μεσαία ελαστικά. Ο Γκασλί σε αυτό το σημείο εγκατέλειψε από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα του.

Για το περισσότερο τμήμα του, ο αγώνας ήταν βαρετός όπως είχε πει ο Χάμιλτον χτες. Ωστόσο ένα θραύσμα κόλλησε κάτω από το μονοθέσιο του Μπότας και τον έκανε να χάνει χρόνο με αποτέλεσμα να βρει τρόπο τελικά ο Φερστάπεν να περάσει. Η χαρά του όμως δεν κράτησε πολύ. Είχε ένα ξαφνικό κλατάρισμα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας και ενώ οι περισσότεροι μπήκαν για ελαστικά, ο Ράσελ έκανε ένα λάθος και κατέληξε στον τοίχο μόνος του, ενώ πήγαιναν όλοι σιγά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας!

Η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας έληξε με πέντε γύρους που απομένουν, με τον Ρικιάρντο να είναι ο πιο κερδισμένος από όλους καθώς ανέβηκε 4ος, με τον Ντάνι Κβίατ και τον Σέρχιο Πέρεθ να προσπερνούν τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Άλεξ Άλμπον ο οποίος εκνευρίστηκε, από τις προσπεράσεις που του έκαναν, έχασε την αυτοσυγκεντρωσή του και έκανε τε-τα-κε με αποτέλεσμα να πέσει τελευταίος.

Εξαιρετικός και «Οδηγός του αγώνα» ο Κίμι Ράικονεν που έκανε καταπληκτική διαχείριση ελαστικών και μαζί με τον Τζιοβινάτσι βρέθηκαν στις θέσεις 9 και 10 αντίστοιχα.

www.gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση