ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1: Νέες πληροφορίες για την επόμενη γενιά κινητήρων

Η FIA ψάχνει κι άλλους κατασκευαστές

24sports team

info@24sports.com.cy

Η Formula 1 σκοπεύει να μπει σε μια νέα εποχή κινητήρων το 2026 και επιθυμεί να προσελκύσει περισσότερους κατασκευαστές.

Το 2014 η Formula 1 μπήκε στην υβριδική εποχή με την υιοθέτηση των V6 τούρμπο υβριδικών μονάδων ισχύος. Στο διάστημα αυτό, η Mercedes έχει κατακτήσει όλα τα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών, όμως φέτος η κυριαρχία της αμφισβητείται από τη Red Bull Racing Honda.

Τα τελευταία χρόνια πραγματoποιούνται συναντήσεις ανάμεσα στους κατασκευαστές της κινητήρων της Formula 1, την FIA και άλλους κατασκευαστές που δηλώνουν ενδιαφέρον να εισέλθουν στο σπορ. Πολλές είναι οι συζητήσεις αναφορικά με τη μορφή των μελλοντικών μονάδων ισχύος, όμως τώρα υπάρχουν νέες πληροφορίες σχετικά με αυτές.

Η τελευταία πολύ σημαντική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του GP Ιταλίας και όπως όλα δείχνουν οι νέες μονάδες ισχύος θα υιοθετηθούν από το 2026. Οι κινητήρες δεν θα διαθέτουν το MGU-H (Μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας), ένα άκρως πολύπλοκο σύστημα που απαιτεί μεγάλο χρόνο εξέλιξης, με τεράστιο κόστος. Αυτό θα έχει επιπτώσεις και στην οδηγησιμότητα των μονοθεσίων, καθώς το MGU-H είναι ένα βασικό σύστημα για το anti-lag του τούρμπο, αλλά και για την ανάκτηση ενέργειας.

Όμως οι υβριδικές μονάδες ισχύος θα παραμείνουν μέρος της Formula 1. Το πλάνο των νέων κινητήρων προϋποθέτει μεγαλύτερη ισχύ από την MGU-K (Μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας). Σήμερα, το σύστημα αυτό παράγει 161 ίππους, όμως από το 2026 θα μπορεί να αποδίδει 469 ίππους. Η μετάβαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει τόσο η μπαταρία αλλά και το βάρος των μονάδων ισχύος, ώστε να συλλέγουν και να αποδίδουν την ενέργεια. Επιπλέον, το MGU-K δεν θα διαθέτει την ενέργεια στους εμπρός τροχούς ώστε να γίνουν τετρακίνητα τα μονοθέσια, σύμφωνα με το AMuS.

Οι κανονισμοί για τις νέες μονάδες ισχύος θα γραφτούν σύμφωνα με τα «θέλω» της Formula 1 ώστε να προσελκύσουν περισσότερους κατασκευαστές. Στις συναντήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί προς ώρας είναι έντονη η συμμετοχή του Volkswagen Group, το οποίο εξετάζει τη συμμετοχή του στο σπορ με τις Audi και Porsche. Ωστόσο το ενδεχόμενο είναι πολύ μακριά ακόμα, καθώς δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση αναφορικά με το μέλλον των κινητήρων στη Formula 1, ή με το ποιοι κατασκευαστές ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν από το 2026.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση