ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Το τηλεοπτικό αλαλούμ και το τοπίο μετά το «MasterChef»

Πολύ δύσκολα θα βγάλουν τη σεζόν κάποια κανάλια...

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Αλαλούμ γίνεται σε όλα σχεδόν τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια αυτή την περίοδο. Καλά, στα μικρά πάντα έτσι ήταν.

Εκτός από τα πάνω-κάτω που έφερε η πανδημία και τη μείωση προσωπικού, είναι και οι πιεστικές ανάγκες για το νέο πρόγραμμα και την αναδιαμόρφωση της ροής.

Πολύ δύσκολα θα βγάλουν τη σεζόν κάποια κανάλια...

Όπως μαθαίνω, σε δύο τουλάχιστον σταθμούς τα προβλήματα είναι σοβαρότατα. Ούτε η ροή ούτε ο προγραμματισμός ούτε οι βάρδιες βγαίνουν.

Αν λάβει κανείς υπόψη και το οικονομικό πρόβλημα, δύσκολα θα τη βγάλουν τη νέα σεζόν και πολύ πιο δύσκολα την επόμενη...

Ανάλογα προβλήματα υπάρχουν και στις εφημερίδες και στα έντυπα που διάγουν μία από τις χειρότερες φάσεις στην ιστορία τους.

Την ίδια ώρα η Ένωση Συντακτών είναι απούσα από όλα τα δρώμενα, όπως τουλάχιστον καταγγέλλουν δημοσιογράφοι μέλη της.

Το ενδεχόμενο να ληφθούν σοβαρές και ίσως σκληρές αποφάσεις είναι υπαρκτό και κάτι που όλοι κατά βάθος αναμένουν.

Μήπως ήρθε η ώρα να στηριχθούν τα ΜΜΕ ουσιαστικά και από την πολιτεία και από τους επαγγελματικούς συνδέσμους του χώρου με ουσιαστικές προτάσεις και όχι με... πυροτεχνήματα;

Το άκρως επιτυχημένο «MasterChef» πλησιάζει στο τέλος του και ενώ κάποιοι αγωνιούν κατά πόσον ο μεγάλος νικητής του ριάλιτι θα είναι ο Κύπριος Σταυρής, κάποιοι άλλοι αγωνιούν για κάτι άλλο.

Στέλεχος του Omega, στο οποίο το «MasterChef» προσέφερε και προσφέρει τεράστια ποσοστά τηλεθέασης και την πρωτιά πολλές φορές, διερωτήθηκε πρόσφατα: Τι θα γίνουμε χωρίς το «MasterChef»;

Είναι αλήθεια πως και εμένα με προβληματίζει το θέμα. Η αγωνία για την τύχη των τηλεοπτικών καναλιών το καλοκαίρι, ειδικά το φετινό καλοκαίρι, είναι μεγάλη...

Ευτυχώς, ενώ σκεφτόμουν όλα αυτά τα σοβαρά και ψυχοφθόρα, είδα το βίντεο με τη σύντροφο του Σταυρή, του Κύπριου υποψήφιου MasterChef να περιγράφει πώς του βγάζει τα φρύδια. Όχι πάντα, μερικές φορές μόνο. Τις περισσότερες τα βγάζει μόνος του, όπως είπε.
Ένιωσα μια ανακούφιση και μια ηρεμία. Μου έμεινε, όμως, αναπάντητο ένα μεγάλο ερώτημα: κάθε πόσο τα βγάζει;

Τι λέει η τηλεθέαση;

Το Omega και πάλι με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους τερμάτισε και χθες πρώτο στη μάχη της τηλεθέασης. Τόσο στη γενική τηλεθέαση όσο και στο δυναμικό κοινό. Στη γενική τηλεθέαση, τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Alpha ενώ στο ειδικό κοινό τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο ΑΝΤ1.

Στη γενική τηλεθέαση, στην τρίτη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1, στην τέταρτη θέση το ΡΙΚ1 και στην πέμπτη θέση το Sigma.

Στο δυναμικό κοινό, την τρίτη θέση, μετά το Omega και τον ANT1, κατέλαβε ο Alpha, την τέταρτη θέση το Sigma και την πέμπτη θέση το ΡΙΚ1 με χαμηλό ποσοστό.

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία όπως τα κατέγραψαν τα μηχανάκια της AGB:

Στη γενική τηλεθέαση, η σειρά των καναλιών για τη χθεσινή μέρα ήταν:

OMEGA: 18,5%
ALPHA: 12,4%
ANT1: 11,9%
PIK1: 10,9%
SIGMA: 7,6%
PIK2: 1,3%
ERT WORLD: 1,3%

Στο δυναμικό κοινό, η τηλεθέαση που κατέγραψαν τα κανάλια για τη χθεσινή ημέρα ήταν:

OMEGA : 22,1%
ANT1: 14,9%
ALPHA: 11,8%
SIGMA: 8,1%
PIK1: 4,2%
PIK2: 0,9%
ΕRΤ World: 0,8%

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Χρύσανθος

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X