ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Οι φωτιές, τα ΜΜΕ και τα τρεχάματα του Αυγούστου

Όλη η απόγνωση σε μια φωτογραφία, από αυτές που μεταφέρουν οι λειτουργοί των ΜΜΕ από την πρώτη γραμμή

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Η φωτιές και τα ΜΜΕ

Μαύρισε η καρδιά μας με όσα είδαμε να προβάλλονται από τηλεοράσεως για τις τεράστιες πυρκαγιές που συνεχίζουν να καίνε ανεξέλεγκτες την Ελλάδα. Όλα όσα φοβερά παρακολουθούμε και μαθαίνουμε από το μέτωπο της μάχης οφείλονται στους δημοσιογράφους, τους φωτογράφους και τους εικονολήπτες που πολλές φορές διατρέχοντας πραγματικό κίνδυνο βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για να μεταφέρουν τα γεγονότα.

Δικαίως η κάλυψη των πυρκαγιών έγινε κύριο θέμα σε όλα τα κανάλια, τις εφημερίδες και τα sites και μάλιστα με συνεχή και ζωντανή κάλυψη.

Είναι από τις στιγμές που παρά την τραγικότητάτους, διαπιστώνει κανείς την αξία και τις δυνατότητες των ΜΜΕ με τα σύγχρονα εργαλεία και το διαδίκτυο.

Φουλάρουν οι μηχανές Αυγουστιάτικα

Ανέλπιστη κίνηση παρατηρείται Αυγουστιάτικα σε κάποια τηλεοπτικά κανάλια του τόπου. Την ώρα που ο πολύς κόσμος βρίσκεται σε άδεια κάποιοι τηλεοπτικοί παρουσιαστές, δημοσιογράφοι, και πανελίστες, μαζί με όσους περιβάλλονται για την διεκπεραίωση των εκπομπών τους, έχουν πιάσει δουλειά για να προλάβουν τα χρονοδιαγράμματα. Κάποιες εκπομπές ετοιμάζονται για έναρξη προς το τέλος Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου, οπόταν τα χρονοδιαγράμματα είναι πολύ περιορισμένα…

Και δεν λείπουν ούτε και οι μικροεντάσεις, απ’ ότι μαθαίνω, ειδικά σε τηλεοπτικό μαγκαζίνο που ψάχνει πανελίστα…

Πάντως τον Αύγουστο εργάζονται και πάρα πολλοί ηθοποιοί, σκηνοθέτες και συνεργεία που κάνουν γυρίσματα για τις σειρές που θα αρχίσουν να προβάλλονται σε λίγες εβδομάδες με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής περιόδου. Φέτος υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός και σε αυτό τον τομέα. Νέα στοιχεία και αποκαλύψεις θα σας έχω σύντομα.

Στόχος η πρωτιά

Τηλεοπτικό κανάλι που τα πήγε αρκετά καλά την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν το έβαλε αμέτιμουχαμέτι να χτυπήσει την πρωτιά κατά τη νέα τηλεοπτική περίοδο. Οι ιθύνοντες του σταθμού κάνουν ότι είναι δυνατόν για να βελτιώσουν το πρόγραμμα και να εντάξουν εκπομπές και πρόσωπα που αποδεδειγμένα αυξάνουν την τηλεθέαση.

Σε δύο νέες εκπομπές που προετοιμάζουν επενδύουν πολλά. Όχι μόνο σε ελπίδες αλλά και σε χρήματα. Και ελπίζουν βεβαίως να μην διαψευστούν γιατί το χάσιμο θα είναι διπλό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση