ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
24 news

#MediaBlog: Ο Τάσος Τρύφωνος το έκανε πόσιμπολ και στην Ελλάδα

Αυτή και η επόμενη εβδομάδα θα κρίνουν πολλά για το μέλλον μίας ή και δύο σειρών μεγάλων καναλιών που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα...

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Πολυδύναμος αποδεικνύεται ο «Πιο αδύναμος κρίκος» που παρουσιάζει ο Τάσος Τρύφωνος σε ΡΙΚ και ΣΚΑΪ. Αφού ανέβασε κατά πολύ τα ποσοστά τηλεθέασης του ΡΙΚ ενισχύει τώρα δυναμικά τον ΣΚΑΪ, αφού η εκπομπή προηγείται όλων των άλλων απογευματινών τηλεπαιχνιδιών και όχι μόνο. Τα ποσοστά του «Κρίκου» ξεπέρασαν τα ποσοστά που κατέγραψαν τα δύο καθημερινά τηλεπαιχνίδια, «Guess my age» με τον Γιώργο Λιάγκα και «ΒΟΟΜ» με τον Σάκη Τανιμανίδη.

Απ' όσα ακούω από πηγή μου στην Αθήνα, αληθεύουν οι πληροφορίες ότι ο ΣΚΑΪ συζητά σοβαρά τη μετατροπή της εκπομπής του Τάσου Τρύφωνος σε καθημερινή και φαίνεται να έχει λυθεί και το πρόβλημα των υποχρεώσεων του στο ΡΙΚ για τον κυπριακό «Κρίκο». Μεταξύ των προτάσεων που έπεσαν ήταν η μετακίνηση του «Κρίκου» πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ώστε η δυναμική του να δίνει ώθηση στο δελτίο. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει κάτι να αλλάξει με τα άλλα δύο τηλεπαιχνίδια των Λιάγκα και Τανιμανίδη που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα. Ενδέχεται το ένα από αυτά να μεταφερθεί στο Σαββατοκύριακο στη θέση του «Κρίκου». Η εισήγηση δεν είναι κάτι που ενθουσίασε τους Λιάγκα-Τανιμανίδη. Αντιθέτως...

Υπεράνω όλων, όμως, είναι η τηλεθέαση.

Το σίγουρο είναι πως η είσοδος του Τάσου στην ελληνική τηλεόραση ήταν αρκετά ηχηρή και για κάποιους ενοχλητική. Και κατάφερε να αποδείξει πως το κάθε τι είναι πόσιμπολ αν το πιστέψεις κι αν δουλέψεις...

Προβληματισμός επικρατεί σε δύο μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια για τα ποσοστά που «γράφουν» δύο καθημερινές σειρές στις οποίες επένδυσαν πολλά.

Το κόστος και των δύο σειρών είναι ψηλό και τα αποτελέσματα είναι, προς το παρόν, πολύ πιο κάτω από τα αναμενόμενα.
Αυτή και η επόμενη εβδομάδα θα κρίνουν πολλά για το μέλλον τουλάχιστον της μίας από τις δύο σειρές, «χωρίς να αποκλείεται τίποτα», όπως ακούστηκε από στέλεχος του σταθμού.

Τι λέει η τηλεθέαση;

Ανακατατάξεις σημειώνονται στην κορυφή της τηλεθέασης των τηλεοπτικών σταθμών. Τα στοιχεία της Nielsen για τη χθεσινή μέρα στη γενική τηλεθέαση έδωσαν την πρωτιά στο Sigma, τη δεύτερη θέση στον Alpha και την τρίτη στο ΑΝΤ1.

Στο δυναμικό κοινό την πρωτιά κατέλαβε ο ΑΝΤ1 με το Sigma και Alpha να ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση και το Omega να καταλαμβάνει την τρίτη θέση.

Αναλυτικά, στη γενική τηλεθέαση τα ποσοστά που κατέγραψε χθες η Nielsen: Πρώτος σταθμός το Sigma με 15,4%, δεύτερος ο Alpha με 13,7%, τρίτος ο ΑΝΤ1 με 12,8%, τέταρτο το Omega με 8,2% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με 6,7%. Ακολουθούν η ΕΡΤ World με 2,5%, το ΡΙΚ2 με 2,3% και το Smile με 1,2%.

Στο δυναμικό κοινό, χθες, πρώτος σταθμός ήταν ο ANT1 με 16,2%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν ο Alpha και το Sigma με ποσοστό 14,4% ο καθένας, στην τρίτη θέση το Omega με 8,8% και στην τέταρτη το ΡΙΚ1 με 2,8%, σχεδόν το ίδιο ποσοστό με το ΡΙΚ2 που ακολουθεί με 2,4%. Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται η ΕΡΤ World με 1,6% και το Smile με 0,9%. 

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X