ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πήρε την απόφασή του ο Νίκος Αναστασιάδης - Τι ανακοίνωσε στην Αννίτα

Θα απέχει από τα συλλογικά όργανα του ΔΗΣΥ

Ανακοινώσεις

Την απόφαση να απέχει από τις συνεδρίες των συλλογικών οργάνων του ΔΗΣΥ έλαβε ο τέως Πρόεδρος, Νίκος Αναστασιάδης, ο οποίος επικοινώνησε με την Πρόεδρο του κόμματος για να την ενημερώσει για την απόφασή του.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, «επικοινώνησα σήμερα με την Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού, κα Αννίτα Δημητρίου, προς την οποία εξέφρασα την πρόθεση μου να απέχω από τις συνεδρίες των συλλογικών οργάνων του κόμματος, μέχρι να λάμψει η αλήθεια για όσα μου αποδίδονται».

Τέλος, σημειώνει πως, δε θα επιτρέψει σε κανέναν να πιστέψει ότι μπορεί να πλήξει το κόμμα, «του οποίου υπήρξα συνιδρυτής και υπηρέτησα με αφοσίωση τα τελευταία 50 χρόνια».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση