ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Οι... σταρ του «MasterChef» και το ατελείωτο κουτσομπολιό

Είναι απορίας άξιο πώς επιλέγονται κάποιοι τηλεπαρουσιαστές...

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Το «MasterChef» αποδείχθηκε και φέτος... χρυσωρυχείο για τους σταθμούς που το προβάλλουν. Το Star στην Ελλάδα και το Omega στην Κύπρο.

Η τηλεθέαση χτυπάει κόκκινο και οι καναλάρχες, παρά τα άλλα προβλήματα λόγω της πανδημίας τρίβουν τα χέρια τους.

Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πούμε ότι το ριάλιτι μαγειρικής παίζει αυτή τη στιγμή μόνο του στην ελλαδική και κυπριακή τηλεόραση συγκεντρώνοντας όλους τους προβολείς.

Ακόμα και οι παίκτες που αποχωρούν από αυτό γίνονται viral για κάθε ενδιαφέρουσα ή ανούσια αποκάλυψη που κάνουν.

Η τελευταία που αποχώρησε από το κανάλι, η «φαρμακόγλωσση» κατά ορισμένους Κατερίνα Λένη, άρχισε να κάνει αποκαλύψεις και εκτός παιχνιδιού και παραμένει το πρόσωπο της ημέρας για όσους δεν ασχολούνται αποκλειστικά με τον Covid 19.

Το πρωί της Τετάρτης μίλησε «Στη Φωλιά των Κου Κου» και προκάλεσε θύελλα με τις αποκαλύψεις για τους συμπαίκτες της. Είχε μάλιστα τόσα πολλά να πει που θα συνεχίσει την εξιστόρηση και την Πέμπτη!

Και να σκεφτεί κανείς ότι συμμετείχε σε ριάλιτι μαγειρικής. Αν συμμετείχε σε ριάλιτι κουτσομπολιού, πόσα περισσότερα θα είχε να πει;

Είναι απορίας άξιο πώς επιλέγονται κάποιοι τηλεπαρουσιαστές, εκφωνητές δελτίων ειδήσεων και άλλων εκπομπών αλλά και τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί συντάκτες. Με ποια κριτήρια και ποιες... προδιαγραφές. Δεν θα έπρεπε, τουλάχιστον, να έχουν μια άνεση στην έκφραση και στην εκφορά του λόγου; 

Κάποιους τους βλέπεις και τους ακούς και διερωτάσαι εάν αυτοί ήσαν οι καταλληλότεροι για πρόσληψη πόσο πιο άσχετοι ήταν αυτοί που κρίθηκαν ακατάλληλοι. 

Πόσες φορές «κολλήσαμε» μαζί τους στην οθόνη αναμένοντας να ολοκληρώσουν μια φράση που φαινόταν αιώνας;

Στην περίοδο της πανδημίας με τους γρήγορους ρυθμούς που απαιτεί η διαχείριση της κρίσης το πρόβλημα ήταν πιο εμφανές.

Σε μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι δύο τουλάχιστον τηλεπαρουσιαστές μας βγάζουν την ψυχή μέχρι να εκφωνήσουν μία είδηση και στις περισσότερες φορές το άγιο τηλεχειριστήριο μας μεταφέρει σε άλλο σταθμό μη αντέχοντας να υποστούμε την ίδια ταλαιπωρία και στην επόμενη είδηση.

Στο δε κρατικό κανάλι υπάρχουν τρεις τηλεοπτικοί παρουσιαστές οι οποίοι «ούτε βλέπονται, ούτε ακούγονται». Μπορεί η φράση να ακούγεται ολίγον ρατσιστική αλλά πρόκειται για αλήθεια. Το ΡΙΚ που σε άλλες εποχές επέλεγε βάσει εμφάνισης και ορθοφωνίας, σήμερα έχει φτάσει στο άλλο άκρο. Τα «εεε...» και «ααα...» είναι συνεχόμενα και αργόσυρτα ως... αμανέδες.
Καμία λύπηση όμως!

Και μια άλλη κυρία της ραδιοφωνίας που σχεδόν κάθε πρωί κόβει απότομα τους συνομιλητές της λες και πρόκειται για καθηγήτρια που βάζει σε τάξη απείθαρχους μαθητές, θα πρέπει να γίνει πιο ευγενική.

Αλήθεια δεν βρέθηκε κανένας να της το επισημάνει, ούτε καλεσμένος, ούτε εργοδότης, ούτε ακροατής;

Δεν ξέρω αν με πείραξε ο παρατεταμένος εγκλεισμός αλλά αυτές ειδικά τις μέρες τα κουσούρια κάποιων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών παρουσιαστών μου φαίνονται πολύ πιο έντονα. Ανυπόφορα, αν με καταλαβαίνετε...

Τι λέει η τηλεθέαση; 

Πρώτος σταθμός στη μάχη της τηλεθέασης αναδείχθηκε χθες και πάλι το Omega με πολύ μεγάλη μάλιστα διαφορά από τους υπόλοιπους, τόσο στη γενική τηλεθέαση όσο και στο δυναμικό κοινό.

Στη γενική τηλεθέαση δεύτερος σταθμός ήταν ο ο Alpha, τρίτος ο ANT1, τέταρτο το Sigma και πέμπτο το ΡΙΚ1.

Στο δυναμικό κοινό τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο ΑΝΤ1, την τρίτη θέση ο Alpha, την τέταρτη το Sigma και την πέμπτη το ΡΙΚ1 με το πολύ χαμηλό ποσοστό 3,3%.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Η σειρά που κατέλαβαν τα τηλεοπτικά κανάλια για τη χθεσινή μέρα στη γενική τηλεθέαση:

OMEGA : 20,2%
ALPHA: 11,1%
ANT1: 11%
SIGMA: 8,8%
PIK1: 8,7%
PIK2: 1,7%
ΕRΤ World: 1,1%

Η σειρά που κατέλαβαν τα τηλεοπτικά κανάλια στην τηλεθέαση του δυναμικού κοινού για τη χθεσινή μέρα:
OMEGA: 22,1%
ANT1: 11,6%
ALPHA: 10,4%
SIGMA: 7,9%
PIK1: 3,3%
PIK2: 0,8%
ERT WORLD: 0,6%

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Media: Τελευταία Ενημέρωση

1, 2, 3… Zωγράφισε!

1, 2, 3… Zωγράφισε!

Τι θα γινόταν αν αλλάζαμε θέσεις – αν ζητάγαμε από τον θεατή να γίνει καλλιτέχνης;
Δελτίο Τύπου
 |  MEDIA