24news team
Ακόμη δεν πρόλαβε καλά- καλά να φτιάξει το πάρκο στη Λευκωσία ο Δήμος και άμεσα έδρασαν οι γνωστοί- άγνωστοι βάνδαλοι προκαλώντας ζημιές με μπογιές σε παγκάκια και πινακίδες...
Σύνηθες φαινόμενο σε όλες τις πόλεις της Κύπρου όπου πλέον οι βανδαλισμοί και οι καταστροφές των δημόσιων χώρων είναι σύνηθες φαινόμενο.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο σκηνοθέτης Έλμος Νεοκλέους:
Δεν πρόλαβε να μας φτιάξει το γειτονικό παρκάκι ο Δήμος Λευκωσίας και τα καλά παιδιά της γειτονιάς ανέλαβαν δράση! Μόλις τελείωσε η δενδροφύτευση, βάφτηκαν τα παγκάκια, μπήκαν και οι πινακίδες με τους όρους χρήσης, εμφανίστηκαν οι interior designers της πόλης! Γέννημα - θρέμμα καλών οικογενειών που μέλημά τους είναι η αγάπη τους προς την πόλη και του πλησίον τους. Λοιπόν! Πέραν της πλάκας, πιστεύω πως αυτοί που αναγράφονται στους βανδαλισμούς (π.χ. Ομόνοια, ή σε άλλες περιπτώσεις AU79 του ΑΠΟΕΛ), θα πρέπει να αναγκάζονται να καταβάλλουν και τα έξοδα επιδιόρθωσης. Με αυτό τον τρόπο τα σωματεία θα αναγκαστούν να βάλουν "τερπιέ" τους οπαδούς και τους χούλιγκαν τους! Φτάνει πια με αυτή την κατάσταση. Στην εποχή μου θα έτρωγαν και κανένα χαστούκι. Τώρα θα βγουν και από πάνω πως τους γίνεται "μπούλινγκ"!! Ε άις το δ.... δηλαδή! Αλήτες!! Δήμαρχε παράλαβε τα κόμματα!!





























