ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η γλώσσα δεν «διδάσκεται» με την παραδοσιακή έννοια του όρου αλλά κατακτάται

Και ο νικητής είναι… το Jolly Workshop (Nicosia)

Ανάμεσα σε 35 Κέντρα Προετοιμασίας που δήλωσαν συμμετοχή για τα ‘Cyprus Preparation Centre Awards’, το ‘Jolly Workshop’ (στη Λευκωσία) απέσπασε το βραβείο του ‘Best Cyprus Preparation Centre’ στην κατηγορία ‘User of Cambridge English books’. Το συγκεκριμένο βραβείο αναγνωρίζει την επιτυχημένη και διαρκή ενσωμάτωση των Cambridge English books στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου.

Για πρώτη φορά φέτος, η Κύπρος συμμετέχει στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Cambridge Assessment English για τα 'Preparation Centre Awards' που ξεκίνησε το 2018. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των καλύτερων Κέντρων Προετοιμασίας για τα Cambridge English Qualifications, σε κάθε χώρα που συμμετέχει στο διαγωνισμό. Φέτος, οι συμμετέχοντες διαγωνίστηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες: Step by step approach, New comer, User of Cambridge English books.

Το φροντιστήριο ‘Jolly Workshop’, νικητής για το 2019!

H κα Anita Efstathiou Gregoriades, Managing Director του Jolly Workshop μας εξηγεί το δικό τους success story, ως προς τη βέλτιστη χρήση του επίσημου υλικού προετοιμασίας από την Cambridge University Press:

‘Στο “Jolly Workshop”, ο βασικός άξονας της φιλοσοφίας μας είναι ότι η γλώσσα δεν “διδάσκεται” με την παραδοσιακή έννοια του όρου αλλά κατακτάται με την άμεση και ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε αυθεντική και σκόπιμη γλωσσική δραστηριότητα.

Κατόπιν σοβαρής μελέτης καταλήξαμε ότι τα Super Minds της Cambridge University Press περιέχουν τα απαραίτητα στοιχεία που θα μας βοηθούσαν να αποδώσουμε έμπρακτα και με δομημένο τρόπο, τη φιλοσοφία του σχολείου μας. Αρχικά, υιοθετήσαμε πιλοτικά δύο επίπεδα από την σειρά Super Minds, το Super Minds 1 και 2. Στο τέλος της χρονιάς ζητήσαμε από τους γονείς, σπουδαστές και καθηγητές της σχολής να μας μεταφέρουν προφορικά ή γραπτώς -σε ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε – τα σχόλια τους για την επιλογή του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά:

Το 97% των νεαρών σπουδαστών είπαν ότι απολάμβαναν τις πολλαπλές δραστηριότητες εξάσκησης του προφορικού λόγου τα παιχνίδια και τις κατασκευές,

το 96% των γονιών ανάφεραν ότι τα παιδιά μπορούσαν να διεκπεραιώσουν την κατ’ οίκον εργασία χωρίς να ζητήσουν οποιαδήποτε βοήθεια και

το 100% του διδακτικού προσωπικού σχολίασε το πόσο προσεγμένα γίνεται η επανάληψη και πόσο ομαλή είναι η μετάβαση από το ένα επίπεδο στο άλλο.

Τα τόσο θετικά σχόλια που λάβαμε κατά την πιλοτική φάση υιοθέτησης των Super Minds 1 και 2 μας ώθησαν να προχωρήσουμε με την υιοθέτηση ολόκληρης της σειράς Super Minds 1-6, πριν από 6 περίπου χρόνια.

Όλο αυτόν τον καιρό προσαρμόσαμε το βιβλίο σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών μας, επιλέξαμε τη διδακτική μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί –ρητή (explicit) ή μη ρητή (implicit) (Ellis, 1997)- αναλόγως με τις δεξιότητες που θέλαμε να αναπτύξουμε, προκειμένου να οδηγηθούν οι μαθητές σε στέρεα αποτελέσματα, με τη μέγιστη δυνατή διατήρηση και αυτοματοποίηση της πληροφορίας, εν σχέσει με τη λεξιλογική τους γνώση. Έτσι, συχνά πυκνά οι ασκήσεις ακουστικής (listening) μετατρέπονταν σε προφορικές παρουσιάσεις ή γραπτές εργασίες, τα σχέδια, οι χάρτες σε Δραστηριοκεντρική μάθηση (Task-based learning, Prabhu, 1987) και τα κείμενα έπαιρναν την μορφή διαλόγων, παιχνίδια ρόλων ή αυτοσχεδιασμών.

Η θεματολογία των Super Minds μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε δραστηριότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης (Littlewood, 1984) κατά τις οποίες οι μαθητές αντιμετωπίζουν καταστάσεις επικοινωνίας παρόμοιες με αυτές που εμφανίζονται έξω από την αίθουσα διδασκαλίας και στις οποίες η γλώσσα δεν αποτελεί μόνον ένα αυθεντικό εργαλείο επικοινωνίας αλλά επιπλέον συνιστά και μια μορφή κοινωνικής συμπεριφοράς.

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα των σπουδαστών μας στις εξετάσεις Pre A1 Starters, A1 Movers, A2 Flyers, A2 Key for schools & B1 Preliminary for schools ενισχύθηκαν περισσότερο με τη χρήση των Practice Tests της Cambridge University Press για αυτά τα επίπεδα.
Το βραβείο “Best User of Cambridge English books” είναι η αναγνώριση και η επιβράβευση όλης της σκληρής δουλειάς που διετελέσαμε όλα αυτά τα χρόνια.’

Τα Preparation Centre Awards, από το A ως το Ω...

6 συμμετέχουσες χώρες : Κύπρος / Γαλλία / Ολλανδία / Πολωνία / Τσεχία / Ρουμανία

3 Κατηγορίες βραβείων / 3 νικητές ανά χώρα :

* Step by step approach: Το Κέντρο Προετοιμασίας που προσφέρει τα περισσότερα Cambridge English Qualifications, ένα διαφορετικό πιστοποιητικό για κάθε βήμα της εκμάθησης Αγγλικών.
* New comer: Το Κέντρο Προετοιμασίας το οποίο έγραψε για πρώτη φορά τους μαθητές του για τις εξετάσεις Cambridge τη χρονιά 2017-18 (1 Αυγούστου 2017 – 30 Ιουλίου 2018).
* User of Cambridge English books: Το Κέντρο Προετοιμασίας που χρησιμοποίησε με το βέλτιστο τρόπο το επίσημο υλικό προετοιμασίας της Cambridge University Press.

Τα Κέντρα Προετοιμασίας στην Κύπρο είχαν τη δυνατότητα να δηλώσουν συμμετοχή σε περισσότερες από μία κατηγορίες, ωστόσο θα μπορούσαν να κερδίσουν μόνο σε μία από αυτές. Το Cambridge Assessment English έλαβε 35 αιτήσεις από Κέντρα Προετοιμασίας στην Κύπρο.

 Διεθνής Κριτική Επιτροπή από το Cambridge Assessment English!

Μια επιτροπή από 5 διεθνή στελέχη του Cambridge Assessment English επέλεξε τους νικητές: ο κ. Guy Chapman - Head of Schools, o κ. Hervé Marc - Regional Director Europe, ο κ. Nick Beer - Regional Commercial Head Europe, η κα Cécile Loyer - Head of Marketing Europe και από την Cambridge University Press ο κ. Duncan Christelow, Head of Sales, Central and Eastern Europe στον τομέα του English Language Teaching.

Το Βραβείο :

Ταξίδι στο Cambridge στις 29 & 30 Μαρτίου 2019, που περιελάβανε :

Ξενάγηση ειδικά σχεδιασμένη για τους νικητές: "Behind the scenes of Cambridge English exams" όπου παρακολούθησαν τη διαδικασία της δημιουργίας των εξετάσεων βήμα προς βήμα.

Gala Dinner σε ένα από τα κολλέγια του Πανεπιστημίου, παρουσία στελεχών από το Cambridge Assessment English & την Cambridge University Press αλλά και νικητών από τις άλλες χώρες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό.

Επίσκεψη σε κάποια από τα κολλέγια του Πανεπιστημίου του Cambridge.

Το χρονοδιάγραμμα :
*Αιτήσεις συμμετοχής : έως 15 Δεκεμβρίου 2018.
*Ημερομηνία Απονομής: 29 Μαρτίου 2019, κατά τη διάρκεια του Gala Dinner.

Καθηγητές Αγγλικών από 109 χώρες αναγνωρίζουν τα οφέλη των εξετάσεων Αγγλικών Cambridge για τους μαθητές τους!
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην οποία συμμετείχαν 5.789 καθηγητές και διευθυντές σχολείων από 109 χώρες, το 95% των ερωτηθέντων απάντησε ότι οι εξετάσεις Αγγλικών Cambridge έχουν θετικό αντίκτυπο στη διδασκαλία και τη μάθηση. Επιπλέον, το 86% συμφώνησε ότι η προετοιμασία για τις εξετάσεις Αγγλικών Cambridge αυξάνει σημαντικά την αυτοπεποίθηση των μαθητών, ενώ το 90% πιστεύει ότι αυξάνει σημαντικά το κίνητρό τους. Σύμφωνα με την έρευνα, το κίνητρο είναι το κύριο κλειδί για την επιτυχία στην εκμάθηση γλωσσών.

Σχετικά με το Cambridge Assessment English - www.cambridgeenglish.gr  

Eίμαστε το Cambridge Assessment English. Τμήμα του Πανεπιστημίου του Cambridge. Βοηθάμε εκατομμύρια ανθρώπους να μάθουν Αγγλικά και να αποδείξουν τη γνώση τους σε όλο τον κόσμο. 5.5 εκατομμύρια μαθητές από 130 χώρες συμμετέχουν στις εξετάσεις μας κάθε χρόνο ενώ περισσότεροι από 20.000 οργανισμοί αναγνωρίζουν τα πιστοποιητικά μας ως απόδειξη γνώσης της αγγλικής γλώσσας, ανάμεσα στους οποίους και το 100% των Πανεπιστημίων στη Μ.Βρετανία. Καθένα από τα πιστοποιητικά μας αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο γνώσης του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς (CEFR) για την περιγραφή της γλωσσικής ικανότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση